2023

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/16561

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 11 з 11
  • Документ
    Застосування теорії фракталів для моделювання структури та властивостей: монографія
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Глушкова, Д. Б.; Волчук, В. М.
    Монографія «Застосування теорії фракталів для моделювання структури та властивостей» присвячена вирішенню наукової проблеми оцінки властивостей металевих матеріалів різного призначення (деталей об’ємного гідроприводу, гідромолоту, чавунних валків) на основі аналізу спектру фрактальних розмірностей їх структурних складових. Підвищення ефективності пар тертя деталей об’ємного гідроприводу шляхом вибору матеріалу для їх виготовлення та режимів його термічної обробки. Науково обґрунтована ефективність застосування іонноплазмового методу для нанесення покриттів на робочі поверхні деталей. Створено спеціальне програмне забезпечення, що дозволяє оцінювати спектр статистичних розмірностей неоднорідних структур зі складною геометричною конфігурацією їх елементів. Результати теоретичних і експериментальних досліджень впроваджено у виробництво. Монографія рекомендується для наукових співробітників, інженерів, викладачів закладів вищої освіти, аспірантів і студентів закладів вищої освіти, які спеціалізуються у сфері матеріалознавства та машинобудування.
  • Документ
    Управління змінами сучасна передумова успіху в дорожній галузі : Поглиблено теоретичні та обгрунтовано методичні основи оцінки надійності підрядних організацій дорожнього господарства : монографія
    (GlobeEdit, 2023) Догадайло, Я. В.; Догадайло, О. О.
    В монографії одержали подальший розвиток: система управління організаційними змінами на підставі використання системно-кібернетичного підходу, що забезпечує безперервний процес управління на засадах самоорганізації з урахуванням впливу чинників загального середовища організації; методичні основи з оцінки доцільності впровадження організаційних змін, які на відміну від існуючих засновані на оцінці інноваційної позиції організації та ураховують комплексний вплив чинників загального середовища, забезпечують обґрунтування переліку необхідних змін, визначення пріоритетності їх реалізації та оцінку ефективності здійснення обраних змін; удосконалено сутність понять: «Організаційна зміна», яке на відміну від існуючих ураховує особливості VUCA-рішення в умовах VUCA-світу та «Управління організаційними змінами», що на відміну від існуючих, засновується на системно-комплексному підході, розкриває призначення організаційних змін в умовах VUCA-світу, ураховує всі об’єкти змін та основні функції управління. Застосування організаціями дорожньої галузі одержаних результатів дозволить їм своєчасно передбачити зміни в загальному середовищі, адаптувати свою діяльність під ці зміни та функціонувати відповідно VUCA-рішенню в умовах пануючого VUCA-світу.
  • Документ
    Динаміка гальмування та теорія робочих процесів гальмівних систем колісних тракторів та тракторних поїздів : колективна монографія : у 3 томах. Том 3
    (Вид-во Естет Прінт, 2023) Подригало, М. А.; Полянський, О. С.; Холодов, М. П.; Бобров, Я. А.; Абрамов, Д. В.
    У монографії представлені матеріали досліджень динаміки гальмування тракторів і тракторних поїздів. Запропоновано раціональні методи та методики проектування гальмівних систем тракторів та тракторних поїздів. Докладно досліджено гальмівні механізми, що застосовуються на колісних тракторах. Для студентів, магістрів, аспірантів і фахівців, що навчаються і працюють в галузі автомобіле- і тракторобудування. Іл. 211, табл. 78, бібліогр.: 121 назв.
  • Документ
    Динаміка гальмування та теорія робочих процесів гальмівних систем колісних тракторів та тракторних поїздів : колективна монографія : у 3 томах. Том 2
    (Вид-во Естет Прінт, 2023) Подригало, М. А.; Полянський, О. С.; Холодов, М. П.; Бобров, Я. А.; Абрамов, Д. В.
    У монографії представлені матеріали досліджень динаміки гальмування тракторів і тракторних поїздів. Запропоновано раціональні методи та методики проектування гальмівних систем тракторів та тракторних поїздів. Докладно досліджено гальмівні механізми, що застосовуються на колісних тракторах. Для студентів, магістрів, аспірантів і фахівців, що навчаються і працюють в галузі автомобіле- і тракторобудування. Іл. 211, табл. 78, бібліогр.: 121 назв.
  • Документ
    Динаміка гальмування та теорія робочих процесів гальмівних систем колісних тракторів та тракторних поїздів : колективна монографія : у 3 томах. Том 1
    (Вид-во Естет Прінт, 2023) Подригало, М. А.; Полянський, О. С.; Холодов, М. П.; Бобров, Я. А.; Абрамов, Д. В.
    У монографії представлені матеріали досліджень динаміки гальмування тракторів і тракторних поїздів. Запропоновано раціональні методи та методики проектування гальмівних систем тракторів та тракторних поїздів. Докладно досліджено гальмівні механізми, що застосовуються на колісних тракторах. Для студентів, магістрів, аспірантів і фахівців, що навчаються і працюють в галузі автомобіле- і тракторобудування. Іл. 211, табл. 78, бібліогр.: 121 назв.
  • Документ
    Сучасні методи визначення твердості матеріалів : монографія
    (GlobeEdit, 2023) Мощенок, Василь Іванович
    В монографії запропонований, теоретично обґрунтований і експериментально проілюстрований єдиний підхід до визначення твердості матеріалів в макро-, мікро- і нанодіапазонах як здатності чинити опір втискуванню індентора від моменту контакту йо го з поверхнею і до максимального заглиблення. Незалежно від розмірного діапазону, твердість визначається діленням навантаження на площу проекції (проекційна твердість), площу поверхні (поверхнева твердість), об’єм (об’ємна твердість) відбитку або втиснутої в матеріал частини індентора. Монографія призначена для наукових працівників, інженерів, студентів, аспірантів та викладачів технічних вузів, які спеціалізуються в галузі матеріалознавства та машинобудування.
  • Документ
    Твердість за Мартенсом вуглецевої сталі У12А
    (GlobeEdit, 2023) Мощенок, Василь Іванович; Єгоров, Н. О.; Мощенок, Андрій Васильович
    Вперше встановлено, що твердість за Мартенсом вуглецевих інструменталь-них сталей, яка обчислюється згідно міжнародного стандарту 14577, зі збільшенням навантаження зменшується, тобто явно присутній прямий розмірний ефект. При цьому зі збільшенням навантаження спостерігається зменшення твердості за Мартенсом як у нано діапазоні, так і у мікро діапазоні. Дисперсність мікроструктури вуглецевої інструментальної сталі У12А значно впливає на твердість за Мартенсом, наприклад, зменшення розміру зерна перлі-ту та цементиту додає збільшення твердості за Мартенсом у 1,5 рази (з 4559 до 6906 Н/мм2 при навантаженні 0,2 Н). Зменшення твердості за Мартенсом від навантаження при дослідженні вугле-цевої інструментальної сталі У12А 500НV10 (У12А - перліт + цементит) складає з 11693 Н/мм2 до 4559 Н/мм2, тобто у 2,5 рази. Зменшення твердості за Мартенсом від навантаження при дослідженні вугле-цевої інструментальної сталі У12А 790НV10 (У12А - перліт + цементит дрібно глобулярний ) складає з 13491 Н/мм2 до 6906 Н/мм2, тобто майже у 2 рази.
  • Документ
    Твердість при вдавлюванні сферо конічного індентора. Повзучість, відновлена та невідновлена твердість : монографія
    (GlobeEdit, 2023) Мощенок, Василь Іванович; Курочка, Ігор Станіславович; Мощенок, А. В.
    Проаналізовано вплив мікроструктури вуглецевої сталі на відновлену твердість (використовується площа поверхні відбитку), або на невідновлену твердість (використовується площа поверхні контактна індентора зі зразком) при вдавлюванні сферо конічного індентора в нано- та мікродіапазонах згідно з ISO 14577. Встановлено чіткі закономірності зміни поверхневої твердості як за методами відновленого, так і невідновленого відбитку при індентуванні сферо конічним індентором інструментальних сталей з різною твердістю та мікроструктурою. При цьому зі збільшенням навантаження спостерігається і збільшення твердості аж на 30-50% як для метода невідновленого відбитка так і для метода відновленого відбитку. Також встановлено кількісну різницю між значеннями поверхневої твердості як за методами відновленого, так і невідновленого відбитку. Така різниця складає від 10 до 15 %. Це чітко фіксує долю пружної деформації по відношенню до пластичній при вимірюванні поверхневої твердості вуглецевих інструментальних сталей з різною мікроструктурою.
  • Документ
    Education, science and industry on the road to prevention, adaptation and mitigation of climate change
    (Kharkiv National Automobile and Highway University, 2023) Vnukova, N. (ed.); Zhelnovach, G. (ed.)
    The collective monograph was prepared by researchers from partner universities of the international ERASMUS+ project "Synergy of educational, scientific, managerial and industrial components for climate management and climate change prevention / CLIMAN" 619119-EPP-1-2020 -1-NL-EPPKA2- CBHE-JP. The publication highlights the results of own research on the general issues and origins of global climate change, sectoral issues of sustainable development, the implementation of natural based solutions, the application of innovative approaches to energy support for the development of transport, agriculture and waste disposal. The monograph is intended for a wide range of readers who are interested in the problems of global climate change, as well as ways of possible prevention, adaptation and mitigation of the climate change consequences.
  • Документ
    Освіта, наука та промисловість на шляху до запобігання, адаптації та пом’якшення змін клімату
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Внукова, Н. (ред.); Желновач, Г. (ред.)
    Колективна монографія підготовлена вченими-дослідниками університетів-партнерів міжнародного ERASMUS+ проекту «Синергія освітніх, наукових, управлінських та промислових компонентів для управління кліматом і запобі гання змінам клімату / CLIMAN» 619119-EPP-1-2020 -1-NL-EPPKA2-CBHE-JP. У виданні висвітлено результати власних досліджень щодо загальної проблематики та витоків глобальних кліматичних змін, галузевої проблематики забезпечення сталого розвитку, впровадження природних рішень, застосування інноваційних підходів щодо енергетичного забезпечення розвитку транспорту, сільського господарства та утилізації відходів. Монографія розрахована на широке коло читачів, які цікавляться проблемами глобальної зміни клімату, а також шляхами щодо можливого запобігання, адаптації та мінімізації наслідків зміни клімату.
  • Документ
    Конкурентоспроможність закладів вищої освіти України: проблеми та перспективи
    (Teadmus OÜ, 2023) Шевченко, Інна Юріївна
    Монографію присвячено дослідженню теоретичних, методичних і прикладних аспектів, ідентифікації проблем і перспектив забезпечення конкурентоспроможності закладів вищої освіти України. У першому розділі монографії розглядаються теоретично-нормативні аспекти конкуренто спроможності закладів вищої освіти (на прикладі України). Другий розділ монографії присвячено виявленню тенденцій розвитку та конкуренції закладів вищої освіти України на мега-, макро-, мезо- рівнях. У третьому розділі монографії приділено увагу загрозам і проблемам забезпечення конкурентоспроможності закладів вищої освіти України. Четвертий розділ монографії містить рекомендації та пропозиції щодо забезпечення конкурентоспроможності закладів вищої освіти України.