2015

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 45
  • Документ
    Електронно-пневматична гальмiвна система транспортного засобу
    (2015) Клименко, Валерiй Iванович; Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Рижих, Леонiд Олександрович; Красюк, Олександр Миколайович; Босенко, Євгенiй Iванович
    Електронно-пневматична гальмівна система транспортного засобу, яка містить автономні контури: контур гальмівного приводу передньої осі, контур гальмівного приводу задньої осі, контур стоянкової гальмівної системи, яка відрізняється тим, що зв'язок поміж ручним краном зворотної дії та пневматичними камерами енергоакумуляторів контуру стоянкової гальмівної системи здійснюється через нормально відкритий електропневматичний клапан та пропорційний електропневматичний модулятор, який складається з керуючого модуля та слідкуючого модуля, в корпусі керуючого модуля розташований золотник, що має на боковій поверхні зубчату рейку, механічно пов'язану з валом електродвигуна та керуючим пневмопоршнем, навантаженим пружиною в бік рейки, керуючий пневмопоршень утворює з корпусом керуючого модуля керуючу порожнину та атмосферну порожнину, при цьому керуюча порожнина розташована з боку зубчастої рейки та пневматично пов'язана з керуючою частиною контуру, а атмосферна порожнина розташована з боку слідкуючого модуля, в корпусі слідкуючого модуля виконаний отвір, в якому встановлений слідкуючий поршень, що утворює з корпусом слідкуючу порожнину, порожнину тиску та атмосферну порожнину, при цьому слідкуюча порожнина розташована з боку керуючого модуля та пневматично пов'язана з пневматичними камерами енергоакумуляторів та через впускний клапан з порожниною тиску, а через випускний клапан з атмосферною порожниною, порожнина тиску виконана в канавці поміж торцями слідкуючого поршня, пов'язана з ресивером, слідкуючий поршень навантажений в сторону слідкуючої порожнини пружиною, розташованою в атмосферній порожнині, в центральному отворі слідкуючого поршня розташований поршень з осьовим отвором, що формує впускний клапан та випускний клапан, при цьому впускний клапан виконаний у вигляді сідла на слідкуючому поршні та затвора, розташованого на поршні, навантаженого пружиною в бік сідла впускного клапана, сідло випускного клапана утворює торець поршня, а затвор випускного клапана розташований в корпусі слідкуючого модуля з можливістю переміщення в слідкуючій порожнині, при цьому затвор випускного клапана має механічний зв'язок з золотником.
  • Документ
    Кольорова органо-мiнеральна сумiш
    (2015) Золотарьов, Вiктор Олександрович; Оксак, Сергiй Володимирович; Свинарьов, Максим Олександрович
    Кольорова органо-мінеральна суміш, що містить комплексне в'яжуче, мінеральний порошок, пігмент і мінеральний заповнювач, яка відрізняється тим, що як комплексне в'яжуче використовують суміш нафтополімерної смоли (65-70 %), розрідженої індустріальним мастилом (30-35 %), та термоеластопласту типу SBS у кількості 3-9 % від маси розрідженої нафтополімерної смоли, при наступному співвідношенні компонентів, мас. %: комплексне в'яжуче 5,0-7,0 мінеральний порошок 8,0-14,0 пігмент 1,0-2,0 мінеральний заповнювач решта.
  • Документ
    Комбiнована силова установка автотранспортного засобу
    (2015) Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Лiньков, Олег Юрiйович; Назаров, Артем Олександрович
    Комбінована силова установка автотранспортного засобу, що містить два двигуни, які використовують різні джерела енергії - двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) і пневмодвигун, виконаний з можливістю проходження робочого тіла із пневмобалонів через теплообмінник, встановлений в приймальній трубі глушника, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, причому механізм трансмісії виконано у вигляді планетарного механізму, один вал якого пов'язаний з ДВЗ, другий - з пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу (АТЗ) та автономним компресором, яка відрізняється тим, що в рідинний патрубок системи змащення ДВЗ встановлено додатковий теплообмінник для попереднього нагрівання робочого тіла перед його нагрівом у теплообміннику, розташованому в приймальній трубі глушника.
  • Документ
    Спосiб вiдновлення вкладишiв пiдшипникiв
    (2015) Глушкова, Дiана Борисiвна; Костiна, Людмила Леонiдiвна; Бiлий, Валентин Анатолiйович
    Спосіб відновлення вкладишів підшипника, що полягає в нанесенні на поверхню тертя покриття, який відрізняється тим, що антифрикційне покриття наноситься іонно-плазмовим напиленням і воно є багатошаровим, причому перший шар мідь-олово, наступний шар - нікель, останній шар - свинець з оловом та міддю.
  • Документ
    Спосiб управлiння свiчками розжарювання
    (2015) Сєрiков, Георгiй Сергiйович; Сєрiкова, Iрина Олексiївна; Московченко, Дмитро Олександрович; Фролов, Вiктор Якович; Панiкарський, Олександр Сергiйович
    Спосіб управління свічками розжарювання, який включає подачу енергії на свічки імпульсами через мікроконтролер та регулятор з широтно-імпульсною модуляцією, який відрізняється тим, що для кожної свічки розжарювання використовують індивідуальний ШІМ-регулятор з мінливим коефіцієнтом шпаруватості, які виробляють імпульси однієї сили, які подаються на свічки розжарювання зі змінюванням широти імпульсу по експоненційній залежності, яка залежить від часу роботи стандартних свічок розжарювання.
  • Документ
    Спосiб визначення ступеня насичення напрямкiв руху регульованого перехрестя
    (2015) Денисенко, Олег Васильович
    Спосіб визначення ступеня насичення напрямків руху регульованого перехрестя, заснований на скануванні одночасно трьома гостроспрямованими лазерними променями зони перехрестя в точці над його геометричним центром конусним видом розгортки, причому оптична вісь одного з положень розгортки першого променя вибирається так, щоб він описував коло на проїжджій частині перехрестя в області стоп-ліній всіх його підходів, а друге положення розгортки відповідало відхиленню лазерного променя, при якому радіус другого концентричного кола на поверхні проїзної частини зменшується на певну задану величину, при цьому зміна положень розгортки здійснюється з високою швидкістю по черзі через кожен період сканування, а другий промінь розгортки формується зі зміщенням на третину періоду по колу розгортки та зі зміною кута нахилу оптичної осі променя, як і першого, по черзі у реперній точці через кожен період сканування так, щоб радіус другого концентричного кола на вході першої контрольованої зони зменшувався на певну задану величину, третій оптичний промінь лазерної розгортки формується зі зміщенням відносно другого ще на третину періоду по колу розгортки, а кути нахилу оптичних осей третього променя, як і двох перших, змінюють по черзі у реперній точці через кожен період сканування так, щоб радіус другого концентричного кола на вході другої контрольованої зони зменшувався на певну задану величину, при цьому відстань між вхідною і вихідною межами другої контрольованої зони вибирають за умови, щоб вона перевищувала найбільш можливу чергу транспортних засобів (ТЗ), яка може збиратися по одній із смуг руху на сигнал світлофора, що забороняє дорожній рух, подальшому прийомі відображених оптичних сигналів фотоприймачами і надалі перетворенні цих сигналів в імпульсно-числові коди, за якими визначаються швидкість, тип та час пересування транспортних засобів на входах і виходах обох контрольованих зон, напрямки їх руху по смугах, кількість транспортних засобів у черзі у фізичних та приведених одиницях, значення зупиночного шляху різного типу транспортних засобів, час пересування черги зони стоп-ліній по всіх смугах руху упродовж окремих тактів одного циклу світлофорного регулювання, а потім наявність транспортних засобів по окремих смугах в першій контрольованій зоні та в зоні самого перехрестя на момент початку проміжного такту, а момент закінчення проміжного такту формується за моментами, коли останній транспортний засіб, що знаходився в зоні перехрестя, почне перетинати своїм переднім бампером одну з ліній сканування першого променя по смугах руху на виході з перехрестя, при цьому тривалість основного такту визначається моментом закінчення роз'їзду найбільшої за часом черги по смугах руху в даній фазі регулювання, який формується по моменту перетинання заднім бампером останнього в черзі транспортного засобу однієї з ліній сканування в зоні стоп-лінії при умові, що на цей момент першу контрольовану зону повністю залишать всі транспортні засоби, а в іншому випадку кінець основного такту формується за максимальним фіксованим заздалегідь значенням, а тривалість циклу світлофорного регулювання за результатами сканування визначається як сукупність основних та проміжних тактів всіх фаз, який відрізняється тим, що протягом кожного циклу світлофорного регулювання одночасно визначаються параметри руху транспортних потоків на підходах і в зоні перехрестя, основні, проміжні такти і цикл світлофорного регулювання, а також коефіцієнти приведення до легкового автомобіля, потоки насичення по кожній смузі руху па підходах до перехрестя, а потім ступінь насичення напрямків руху регульованого перехрестя, як відношення числа ТЗ, що прибувають до перехрестя в даному напрямку за час циклу регулювання, до максимального числа ТЗ, що покинули перехрестя в тому ж напрямку на зелений сигнал світлофора.
  • Документ
    Надширокосмугова ТЕМ-рупорна антена для систем виявлення об'єктiв за поверхнею непрозорого середовища
    (2015) Сахацький, Вiталiй Дмитрович; Водолажська, Ольга Юрiївна
    Надширокосмугова ТЕМ-рупорна антена для систем виявлення об'єктів за поверхнею непрозорого середовища, яка містить ТЕМ-рупор з трапецеїдальних металевих пластин з подвійним зламом твірної, яка відрізняється тим, що між металевими пластинами в області останнього зламу твірної встановлена решітка з рівнобедрених трикутних діелектричних пластин товщиною d і періодом розташування Т так, щоб площина пластин була паралельна Е-площині і бічним сторонам ТЕМ-рупора, основа трикутних пластин лежить у площині апертури рупора і поперечні розміри основи решітки дорівнюють розмірам апертури антени, кут при вершинах діелектричних пластин дорівнює куту між трапецеїдальними площинами рупора, основи яких утворюють його апертуру, при цьому період решітки Т в апертурі рупора визначається з рівняння Т=dεr cp(εr-1)/εr(εr cp-1), де εr - відносна діелектрична проникність трикутних пластин, εr cp - відносна діелектрична проникність непрозорого середовища, в місці його контакту з антеною.
  • Документ
    Спосiб визначення пропускної здатностi регульованого перехрестя
    (2015) Денисенко, Олег Васильович
    Спосіб визначення пропускної здатності регульованого перехрестя, що заснований на скануванні одночасно трьома гостроспрямованими лазерними променями зони перехрестя з точці над його геометричним центром конусним видом розгортки, причому оптична вісь одного з положень розгортки першого променя вибирається так, щоб він описував коло на проїжджій частині перехрестя в області стоп-ліній всіх його підходів, а друге положення розгортки відповідало відхиленню лазерного променя, при якому радіус другого концентричного кола на поверхні проїзної частини зменшується на певну задану величину, при цьому зміна положень розгортки здійснюється з високою швидкістю по черзі через кожен період сканування, а другий промінь розгортки формується зі зміщенням на третину періоду по колу розгортки та зі зміною кута нахилу оптичної осі променя, як і першого, по черзі у реперній точці через кожен період сканування так, щоб радіус другого концентричного кола на вході першої контрольованої зони зменшувався на певну задану величину, третій оптичний промінь лазерної розгортки формується зі зміщенням по відношенню до другого, ще на третину періоду по колу розгортки, а кути нахилу оптичних осей третього променя, як і двох перших, змінюють по черзі у реперній точці через кожен період сканування так, щоб радіус другого концентричного кола на вході другої контрольованої зони зменшувався на певну задану величину, при цьому відстань між вхідною і вихідною межами другої контрольованої зони вибирають за умови, щоб вона перевищувала найбільш можливу чергу транспортних засобів, яка може збиратися по одній із смуг руху на сигнал світлофора, що забороняє дорожній рух; подальшому прийомі відображених оптичних сигналів фотоприймачами і надалі перетворенні цих сигналів в імпульсно-числові коди, за якими визначаються швидкість, тип та час пересування транспортних засобів на входах і виходах обох контрольованих зон, напрямки їх руху по смугам, кількість транспортних засобів у черзі у фізичних та приведених одиницях, значення зупиночного шляху різного типу транспортних засобів, час пересування черги зони стоп-ліній по всіх смугах руху упродовж окремих тактів одного циклу світлофорного регулювання, а потім наявність транспортних засобів по окремим смугам в першій контрольованій зоні та в зоні самого перехрестя на момент початку проміжного такту, а момент закінчення проміжного такту формується за моментами, коли останній транспортний засіб, що знаходився в зоні перехрестя, почне перетинати своїм переднім бампером одну з ліній сканування першого променя по смугах руху на виході з перехрестя, при цьому тривалість основного такту визначається моментом закінчення роз'їзду найбільшої за часом черги по смугам руху в даній фазі регулювання, який формується по моменту перетинання заднім бампером останнього в черзі транспортного засобу однієї з ліній сканування в зоні стоп-лінії при умові, що на цей момент першу контрольовану зону повністю залишать всі транспортні засоби, а в іншому випадку кінець основного такту формується за максимальним фіксованим заздалегідь значенням, а тривалість циклу світлофорного регулювання за результатами сканування визначається як сукупність основних та проміжних тактів всіх фаз, який відрізняється тим, що протягом кожного циклу світлофорного регулювання одночасно і послідовно визначаються параметри руху транспортних потоків на підходах і в зоні перехрестя, основні, проміжні такти і цикл світлофорного регулювання, а також коефіцієнти приведення до легкового автомобілю, потоки насичення по кожній смузі руху на підходах до перехрестя, а потім пропускна здатність підходів до перехрестя, як сукупність потоків насичення окремих смуг, з урахуванням часу основного такту та циклу регулювання, а пропускна здатність всього перехрестя визначається як сукупна пропускна здатність окремих підходів.
  • Документ
    Спосiб пiдвищення технологiчної пластичної холоднокатаної тонколистової сталi
    (2015) Лобанов, Вiктор Костянтинович; Дощечкiна, Ірина Василiвна; Д'яченко, Свiтлана Степанiвна; Татаркiна, Iрина Сергiївна
    Спосіб підвищення технологічної пластичності тонкого сталевого листа, який включає енергетичну дію іншим за сталь матеріалом, спрямовану на його поверхню, який відрізняється тим, що такою дією є гаряче нанесення на очищену та знежирену поверхню сталевого листа нанорозмірної плівки епіламу шляхом занурювання листа в розчин при температурі 50-55 °C на 10-20 хвилин з наступною термофіксацією при температурі 110-120 °C протягом 40-60 хвилин.
  • Документ
    Комплекс зовнiшнього магнiтно-iмпульсного рихтування
    (2015) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Чаплигiн, Євген Олександрович; Аргун, Щасяна Валiковна; Шиндерук, Свiтлана Олександрiвна; Сабокар, Олег Сергiйович
    1. Комплекс зовнішнього магнітно-імпульсного рихтування корпусних та кузовних елементів транспортних засобів, принцип дії якого засновано на використанні енергії магнітного поля, який відрізняється тим, що містить джерело потужності - магнітно-імпульсну установку, систему управління та інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему, які з'єднані кабельним підводом через погоджувальний пристрій - імпульсний трансформатор струму. 2. Комплекс за п. 1, який відрізняється тим, що зарядне та розрядне коло джерела потужності - магнітно-імпульсної установки з'єднуються через тиристорно-електронний пристрій, що синхронізує заряд-розряд ємнісного накопичувача для багаторазового відтворення заданої кількості імпульсів струму у розрядному колі з навантаженням-індуктором, а величину опору для обмеження струму, що забезпечує працездатність генератора, визначають із співвідношення: , (1) де: - струмообмежувальний резистор у зарядному колі; - відносний декремент затухання розрядного кола; - індуктивність розрядного кола; 3. Комплекс за п. 1, який відрізняється тим, що розрядний контур джерела потужності - магнітно-імпульсної установки представлено сукупністю паралельних гілок, що складаються з однакових послідовно з'єднаних ємностей і комутуючих тиристорно-електронних пристроїв із загальним електричним виводом до навантаження-індуктора, причому кількість паралельних гілок вибирається виходячи з допустимого струму комутуючих тиристорно-електронних пристроїв. 4. Комплекс за п. 1, який відрізняється тим, що накопичувач електричної енергії в джерелі потужності - магнітно-імпульсної установки використано іоністор. 5. Комплекс за пп. 1, 3, який відрізняється тим, що джерело потужності - магнітно-імпульсна установка містить у розрядному колі мостову схему випрямлення, в діагональ якої підключається навантаження-індуктор - інструмент магнітно-імпульсного рихтування. 6. Комплекс за пп. 1-5, який відрізняється тим, що на кузовну панель здійснюють багаторазову дію серії імпульсів магнітного тиску, які генерує джерело потужності - магнітно-імпульсна установка, а кількість однакових імпульсів магнітного тиску вибирають згідно зі співвідношення: , (2) де - кількість імпульсів у серії; - природне відносне зниження результативності силової дії на заготовку від імпульсу до імпульсу; - відносний ступінь наближення до максимально можливої деформації, який задається умовами виробничої операції, що виконується. 7. Комплекс за пп. 1-5, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему живлять від джерела потужності - магнітно-імпульсної установки, при цьому діапазон частот магнітного поля, що генерує джерело живлення вибирається у відповідності до до Гц, (де - товщина заготівки, - електропровідність металу заготівки, - товщина допоміжного екрана, - електропровідність матеріалу допоміжного екрана, - магнітна проникність вакууму). Робочу зону інструмента магнітно-імпульсного рихтування виконаного у вигляді електрично ізольованого кругового витка, розміщеного в пазу масивного провідного допоміжного екрана з боку кузовної панелі. 8. Комплекс за пп. 1, 7, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторна система для притягання, як з феромагнітного, так і неферомагнітного металу, у робочій зоні індуктора, виконана у вигляді двох компланарних витків прямокутної форми, з'єднаних послідовно і розміщених у пазу масивного провідного екрана, ізольованого від нього, з боку оброблюваної заготівки так, що дві сторони окремих витків, що обмежують робочу зону, є паралельними. 9. Комплекс за пп. 1, 7, 8, який відрізняється тим, що для притягання кузовної панелі інструментом магнітно-імпульсного рихтування - індукторною системою при використанні одного джерела імпульсного поля (магнітно-імпульсної установки) частота діючого поля вибирається зі співвідношення: , (3) де - циклонна частота діючого поля; - магнітна проникність вакууму; і - електропровідність і товщина металу кузовної панелі, при цьому індукторну систему виконують у вигляді циліндричного витка з внутрішнім отвором, розміри якого відповідають розмірам оброблюваної ділянки заготовки, яку розміщують на торцевій поверхні індуктора. 10. Комплекс за пп. 1, 7-9, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему виконують у вигляді циліндричного витка з внутрішнім отвором у вигляді зрізаного конуса, розміри якого відповідають розмірам оброблюваної ділянки заготовки, а заготовку розмішують на торцевій поверхні індуктора, з боку більшої основи зрізаного конуса. 11. Комплекс за пп. 1, 7-10, який відрізняється тим, що для притягання кузовної панелі, як з феромагнітного, так і неферомагнітного металу, використовують інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему, виконану у вигляді плоского витка, поверх якого розміщений плоский металевий екран, а частоту діючого поля визначають зі співвідношення: , (4) де - робоча частота діючого поля; - характерний час проникнення поля в метал листової заготовки з товщиною d та електропровідністю , . 12. Комплекс за пп. 1, 7-11, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему використовують у формі прямокутного витка індуктора, з двома розрізами за віссю симетрії, що поділяють його на два окремих струмопроводи, послідовне чи паралельне з'єднання яких між собою дозволяє регулювати індуктивність індуктора та амплітуди збуджених полів. 13. Комплекс за пп. 1, 7-12, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему виконано у вигляді електрично ізольованого кругового витка, розміщеного в пазу провідного екрана з боку оброблюваної кузовної панелі, а рихтування кузовної панелі проходить завдяки індукованим струмам, наведеним від тонкого допоміжного екрана, причому товщина допоміжного екрана залишається однаковою уздовж всього перерізута вибирається зі співвідношення: , (5) де - товщина допоміжного екрана; - кутова частота сигналу; - магнітна проникність металу допоміжного екрана; - електропровідність металу допоміжного екрана. 14. Комплекс за пп. 1, 7-13, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему виконано у вигляді двох витків, один з яких розташовано зверху допоміжного екрана, а другий - знизу, та витки індуктора з'єднані так, що струм в них протікає в одному напрямку, при цьому товщина допоміжного екрана залишається однаковою уздовж всього перерізу та вибирається зі співвідношення (5). 15. Комплекс за пп. 1, 7-14, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему розміщено над тонким допоміжним екраном, а кузовну панель над тонкостінним екраном, що приводить до підвищення електродинамічного зв'язку між кузовною панеллю та інструментом рихтування системою та заготівкою. 16. Комплекс за пп. 1, 7-15, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему використовують у формі циліндричного витка індуктора, з двома розрізами за віссю симетрії, які можуть підключатися до джерела потужності послідовно або паралельно. 17. Комплекс за п. 1, 7-16, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему розміщено над тонкостінним допоміжним екраном, товщина допоміжного екрана залишається однаковою уздовж всього перерізу та вибирається зі співвідношення (5), а кузовну панель - над тонкостінним допоміжним екраном. 18. Комплекс за п. 1, 7-17, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему виконано у вигляді двох прямокутних витків, один з яких розташовано зверху тонкого допоміжного екрана, а другий - знизу, та витки індуктора з'єднані так, що струм в них протікає в одному напрямку, при цьому виток над допоміжним екраном розташований по краю робочої зони індукторної системи. 19. Комплекс за пп. 1, 7-18, який відрізняється тим, що інструмент магнітно-імпульсного рихтування - індукторну систему виконано у вигляді трьох кругових плоских витків, два з яких розташовуються зверху допоміжного екрана, а третій - знизу, та витки індуктора з'єднуються так, що струм в них протікає в одному напрямку, при цьому товщина допоміжного екрана залишається незмінною уздовж всього перерізу та вибирається зі співвідношення (5). 20. Комплекс за п. 1, який відрізняється тим, що погоджувальний пристрій - імпульсний трансформатор струму, вторинна обмотка якого виконана у вигляді двох співвісних циліндрів з повздовжнім розрізом, на один з яких (внутрішній) намотується первинна обмотка, а другий (зовнішній) накриває її зверху, однакові кінці розрізів внутрішнього та зовнішнього циліндрів з'єднують електрично на виході до навантаження так, щоб додавались струми, індуковані в кожному з них, найбільший та найменший радіальні розміри, а також частоти перетворювальних сигналів вибираються зі співвідношення: (6) де , - найбільший та найменший радіальні розміри; - кутова частота перетворювальних сигналів; , - магнітна та діелектрична проникність вакууму; - питома електропровідність металів циліндрів. 21. Комплекс за пп. 1, 20, який відрізняється тим, що погоджувальний пристрій - імпульсний трансформатор струму, в якому індукторну систему виконано у вигляді вторинної обмотки плоского спіралевидного імпульсного трансформатора струму - пристрою, що погоджує, при цьому первинна обмотка імпульсного трансформатора виконана у вигляді плоскої спіралі, на якій через діелектричну прокладку розміщено вторинну обмотку у вигляді циліндричного витка з внутрішнім отвором у формі зрізаного конуса. 22. Комплекс за пп. 1, 20, 21, який відрізняється тим, що погоджувальний пристрій - імпульсний трансформатор струму, в якому індукторну систему виконано суміщеною з вторинною циліндричною обмоткою погоджувального пристрою на одній з торцевих поверхонь вторинної обмотки. 23. Комплекс за пп. 1, 20-22, який відрізняється тим, що погоджувальний пристрій - імпульсний трансформатор струму, в якому вторинна обмотка виконана у вигляді тонкостінної циліндричної труби з подовжнім розрізом та трьома подовжніми ребрами жорсткості, в яких передбачені різьбові отвори для прикріплення індукційних індукторних систем, причому два з них знаходяться в зоні розрізу, а вторинна обмотка розташована поверх циліндричної діелектричної оснастки, в якій є отвори для охолодження обмотки, при цьому товщина вторинної обмотки вибирається зі співвідношення (5), причому до вторинної обмотки з торцевої сторони приєднується індукційна індукторна система з великою індуктивністю (понад 100 нГн), яка і виконує деформування тонкостінних листових металів. 24. Комплекс за пп. 1, 20-23, який відрізняється тим, що погоджувальний пристрій - імпульсний трансформатор струму, в якому індукторну систему виконано у вигляді вторинної обмотки плоского спіралевидного імпульсного трансформатора струму, а первинна обмотка виконана у вигляді плоскої спіралі, причому, притискання первинної обмотки до вторинної здійснюється за допомогою демпферної конструкції. 25. Комплекс за пп. 1, 20-24, який відрізняється тим, що погоджувальний пристрій - імпульсний трансформатор струму, в якому первинна обмотка виконана у вигляді плоскої спіралі, поверх якої розташована вторинна обмотка - розімкнений диск, що притискається до первинної обмотки за допомогою діелектричної кришки та має два молоіндуктивні виводи, до яких приєднується індукційна індукторна система. 26. Комплекс за п. 1, 20-25, який відрізняється тим, що погоджувальний пристрій - імпульсний трансформатор струму, в якому індукторну систему виконано у вигляді вторинної обмотки погоджувального пристрою, що має форму розімкненого дискового витка з внутрішнім отвором у вигляді зрізаного конуса, причому вторинна обмотка виконана у вигляді двох розімкнених дисків, що розташовані компланарно відносно до первинної обмотки та з'єднані між собою так, що сумарний струм протікає по торцевій поверхні зрізаного конуса індуктора-інструмента, який виконано суміщеним з зовнішнім диском вторинної обмотки.
  • Документ
    Спосiб визначення зносу робочих органiв землерийно-транспортних машин
    (2015) Венцель, Євген Сергiйович; Щукiн, Олександр Вiкторович
    Спосіб визначення зносу робочих органів землерийно-транспортних машин (переважно різальних елементів), за яким різальні елементи встановлюються на спеціальні пластикові контейнери, у які додається твердіюча з часом суміш, що дозволяє отримати після застигання відбитки поперечного перерізу різальних елементів, який відрізняється тим, що у контейнер додається суміш, що складається з гіпсу, алебастру та пластифікаторів, які дозволяють отримати зліпки різальних елементів, та після чого за допомогою комп'ютерних технологій встановити товщину перерізу до та після експлуатації різальних елементів, а на основі отриманих електронних відбитків перерізу різальних елементів встановлюється їх знос.
  • Документ
    Комбiнована силова установка автотранспортного засобу
    (2015) Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Лiньков, Олег Юрiйович; Назаров, Артем Олександрович
    Комбінована силова установка автотранспортного засобу,що містить два двигуни, які використовують різні джерела енергії - двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) і пневмодвигун, виконаний з можливістю проходження робочого тіла із пневмобалонів через теплообмінник, встановлений в приймальній трубі глушника, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, причому механізм трансмісії виконано у вигляді планетарного механізму, один вал якого пов'язаний з ДВЗ, другий - з пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу (АТЗ) та автономним компресором, яка відрізняється тим, що в рідинні патрубки систем змащення та охолодження ДВЗ встановлено додаткові теплообмінники для попереднього нагрівання робочого тіла перед його нагрівом у теплообміннику, розташованому в приймальній трубі глушника.
  • Документ
    Пристрiй управлiння свiчками накалювання
    (2015) Сєрiков, Георгiй Сергiйович; Сєрiкова, Iрина Олексiївна; Московченко, Дмитро Олександрович; Кубата, Вiталiй Георгiйович; Назаров, Олексiй Сергiйович
    Пристрій управління свічками накалювання, який складається з мікроконтролера та регулятора з широтно-імпульсною модуляцією для подачі енергії на свічки імпульсами, який відрізняється тим, що для кожної свічки накалювання використовується індивідуальні ШІМ-регулятори з мінливим коефіцієнтом шпаруватості, які з'єднані з мікроконтролером, що має зв'язок з ЕБУ двигуна, з використанням імпульсів однієї сили, які подаються на свічки накалювання через індивідуальні транзистори, з широтою імпульсу, що змінюється по експоненційної залежності, в залежності від часу роботи стандартних свічок накалювання.
  • Документ
    Спосiб визначення змiни потужностi на ведучих колесах автомобiля в процесi експлуатацiї
    (2015) Абрамов, Дмитрiй Володимирович; Кайдалов, Руслан Олегович; Коробко, Андрiй Iванович; Нiкорчук, Андрiй Iванович; Подригало, Михайло Абович; Тарасов, Юрiй Володимирович
    Спосіб визначення зміни потужності на ведучих колесах автомобіля в процесі експлуатації, що полягає у визначенні швидкості й прискорення автомобіля при розгоні з повною подачею палива, який відрізняється тим, що вимірювання швидкості й прискорення здійснюють на початку експлуатації й після тривалого пробігу автомобіля при його однаковій масі, а потім визначають зміну потужності двигуна через добуток маси автомобіля, швидкості руху та різниці прискорень автомобіля при цій швидкості на початку експлуатації та після тривалого пробігу.
  • Документ
    Спосiб визначення параметрiв контакту колеса автомобiля з дорогою
    (2015) Подригало, Михайло Абович; Абдулгазiс, Умер Абдуллаєвич; Абрамов, Дмитрiй Володимирович; Абдулгазiс, Азiз Умерович; Феватов, Сададiн Асанович
    Спосіб визначення параметрів контакту колеса автомобіля з дорогою, що включає вимір лінійної швидкості автомобіля, кутової швидкості колеса, крутного моменту на колесі й нормального навантаження на колесо, який відрізняється тим, що визначають кінематичний радіус колеса шляхом ділення лінійної швидкості автомобіля на кутову швидкість колеса й умовний динамічний радіус колеса шляхом ділення крутного моменту на нормальну реакцію дороги на колесо, після чого визначають кінематичний параметр контакту колеса з дорогою шляхом ділення кінематичного радіуса на вільний радіус колеса й динамічний параметр контакту колеса з дорогою - шляхом ділення умовного динамічного радіуса на вільний радіус колеса.
  • Документ
    Система попередження про перетин дорожньої розмiтки
    (2015) Гурко, Олександр Геннадiйович; Плахтєєв, Анатолiй Павлович; Храмов, Олексiй Леонiдович
    Система попередження про перетин дорожньої розмітки, що складається з елементів розмітки, встановлених на транспортному засобі блока визначення розмітки, обчислювального блока і блока сповіщення водія про перетин розмітки, яка відрізняється тим, що елементи дорожньої розмітки виконуються з використанням радіочастотних міток (транспондерів), а блок визначення розмітки виконується з можливістю випромінювання та приймання електромагнітного сигналу певної частоти.
  • Документ
    Портативний тестер амортизаторiв автомобiлiв
    (2015) Волков, Володимир Петрович; Дитятьєв, Олександр Васильович; Кривошапов, Сергiй Iванович
    1. Портативний тестер амортизаторів автомобілів, що містить датчик переміщення підресореної частини, пристрій управління, пристрій обробки і індикації, який відрізняється тим, що датчик переміщення підресореної частини виконаний у вигляді датчика кутового переміщення. 2. Портативний тестер за п. 1, який відрізняється тим, що датчик кутового переміщення виконаний у вигляді енкодера, і тестер додатково містить кронштейн з датчиком рівня, причому кронштейн привалковою площиною кріпиться до крила автомобіля, на кронштейні в горизонтальній площині під кутом близько 33° до привалкової площини за корпус закріплений енкодер, а на поворотній осі енкодера через кривошип закріплений схил. 3. Портативний тестер за п. 1, який відрізняється тим, що датчик кутового переміщення виконаний у вигляді двоосьового акселерометра.
  • Документ
    Спосiб iндукцiйного нагрiву для ремонту металевих елементiв автомобiльний конструкцiй
    (2015) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Чаплигiн, Євген Олександрович; Сабокар, Олег Сергiйович
    1. Спосіб індукційного нагріву для ремонту металевих елементів автомобільних конструкцій, а саме кузовних конструкцій транспортних засобів, для видалення вм'ятини за рахунок усадки металу та зняття внутрішніх залишкових напруженостей, та роз'єднання різьбових з'єднань за рахунок їх розширення та руйнації контактного корозійного шару, який відрізняється тим, що нагрів металевих елементів автомобільних конструкцій виконують за допомогою індуктора-інструмента, який розміщують на поверхні елемента, що нагрівається, і змінне електромагнітне поле якого збуджує індуковані струми Фуко, які є джерелом теплової енергії. 2. Спосіб за п. 1 який відрізняється тим, що індуктор-інструмент включається у вторинну обмотку імпульсного трансформатора, первинна обмотка якого є конструктивною складовою джерела змінної напруги та забезпечує резонансні режими його роботи.