Бакалаврські роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3876

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 140
  • Документ
    Розробка алгоритму планування зарядки електротранспорту для мінімізації пікового навантаження та оптимізації електроспоживання
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Науменко, Дмитро Григорійович
    Мета роботи - розробка алгоритму планування зарядки електронних транспортних засобів з метою мінімізації пікового навантаження, а також проектування системи оптимізації електроспоживання під час зарядного процесу. Об’єкт дослідження - процес зарядки електричних транспортних засобів та його вплив на електроенергетичну систему. Предмет дослідження - алгоритми планування зарядки електротранспорту для мінімізації пікового навантаження та система оптимізації електроспоживання під час зарядного процесу.
  • Документ
    Модернізація зарядних станцій електромобілів з урахуванням комунікаційних функцій та сучасних методів заряджання
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Місюра, Олексій Вікторович
    Мета роботи - вдосконалення зарядних станцій для електромобілів шляхом аналізу існуючих методів заряджання, технічних рішень та комунікаційних функцій, спрямованих на підвищення ефективності. Об’єкт дослідження - процес заряджання електромобілів у контексті використання сучасних зарядних станцій. Предмет дослідження - сучасні методи заряджання електромобілів, технічні характеристики зарядних станцій, комунікаційна функція PILOT, а також перспективи використання відкритих проєктів та стандартів для модернізації зарядної інфраструктури.
  • Документ
    Аналіз і покращення процесів зарядки електричних транспортних засобів у транзактивних енергетичних системах
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Жерновий, Владислав Іванович
    Мета роботи - проаналізувати особливості функціонування транзактивних локальних електроенергетичних систем, їх архітектуру, компоненти та основні підходи до управління енергоресурсами з метою виявлення перспектив розвитку та підвищення ефективності їх роботи. Об'єкт дослідження - транзактивні локальні електроенергетичні системи, зокрема їх функціонування та перспективи розвитку. Мета роботи - проаналізувати особливості функціонування транзактивних локальних електроенергетичних систем, їх архітектуру, компоненти та основні підходи до управління енергоресурсами з метою виявлення перспектив розвитку та підвищення ефективності їх роботи. Робота присвячена дослідженню транзактивних локальних електроенергетичних систем (ТЕС) як інноваційного підходу до управління енергоресурсами в умовах зростаючого впровадження відновлюваних джерел енергії (ВДЕ) та децентралізації енергетичних систем.
  • Документ
    Аналіз і моделювання роботи контролера LTC4020 для заряджання літій-іонних акумуляторів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Войтенко, Іван Володимирович
    Мета роботи - проведення аналізу і моделювання роботи контролера LTC4020 для заряджання літій-іонних акумуляторів з метою оптимізації параметрів заряджання, підвищення енергоефективності та забезпечення безпеки експлуатації акумуляторів. Об’єкт дослідження - процеси заряджання літій-іонних акумуляторів із використанням комбінованих контролерів. Предмет дослідження - робота контролера LTC4020 як інструмента регулювання напруги та струму в процесі заряджання літій-іонних акумуляторів. Проблеми ефективного заряджання літій-іонних акумуляторів набувають все більшої актуальності в умовах глобального переходу до електромобільності та відновлюваних джерел енергії. Використання контролерів, таких як LTC4020, відкриває нові можливості для підвищення енергоефективності, безпеки та універсальності зарядних пристроїв.
  • Документ
    Дослідження системи автономного живлення з літієвими акумуляторами
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Єзик, Володимир Ігорович
    Мета роботи - підвищення ефективності та безпеки роботи інформаційно-контрольної системи електромобіля шляхом дослідження та вдосконалення її архітектури, алгоритмів керування і функціональних блоків з оптимізацією параметрів джерела живлення. Об’єкт дослідження - інформаційно-контрольна система електромобіля, зокрема система управління акумулятором (Battery Management System, BMS). Предмет дослідження - архітектура та функціональні особливості систем управління акумулятором, алгоритми моніторингу та балансування заряду, вимірювання напруги і струму, контроль температури, інтеграція драйверів FET, а також інші компоненти сучасних BMS для електромобілів.
  • Документ
    Дослідження та розрахунок параметрів силової установки для гусеничної платформи наземного роботизованого комплексу
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Цимбал, Дмитро Віталійович
    Мета роботи: розробка методики розрахунку та обґрунтування вибору параметрів тягового електропривода і акумуляторної батареї для наземного роботизованого комплексу на гусеничній платформі з урахуванням енергоспоживання, умов експлуатації та вимог до ефективності й автономності руху. Об’єкт роботи: процес функціонування наземного роботизованого комплексу на гусеничній платформі у складі електроприводної силової установки. Предмет роботи: параметри тягового електропривода і акумуляторної батареї, що визначають енергетичні характеристики та ефективність руху гусеничної платформи. У роботі проаналізовано сучасний стан наземних роботизованих комплексів і визначено актуальні задачі для умов бойових дій в Україні. Розраховано необхідну потужність силової установки, обґрунтовано доцільність двомоторної схеми з ланцюговою передачею, обрано тяговий електродвигун і контролер. Проведено розрахунок тягової акумуляторної батареї, визначено її конфігурацію, тип елементів та систему балансування SMART BMS. Також обрано зарядний пристрій і виконано техніко-економічну оцінку проєкту. Результати можуть бути використані під час розробки гусеничних платформ військового й спеціального призначення або прототипів енергоефективних НРК з автономним живленням.
  • Документ
    Дослідження автомобільного крісла з електроприводом для людей з інвалідністю
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Іванов, Ігор Федорович
    Мета роботи: проведення аналізу існуючих рішень та функціоналу в автотранспортній техніці для людей з інвалідністю та розробка автомобільного крісла з електроприводом для функції обертання. Об’єкт роботи: процес обертання автомобільного крісла. Предмет роботи: автомобільне крісло з електроприводом для функції обертання. Проведено аналітичний огляд існуючих рішень та функціоналу в автотранспортній техніці для людей з інвалідністю. Досліджено автомобільні крісла з електроприводом. Запропоновано технічне рішення автомобільного крісла з електроприводом для функції обертання для людей з інвалідністю. Виконано розрахунок механічної характеристики електроприводу для функції обертання автомобільного крісла.
  • Документ
    Гібридна вітрогенераторна установка, як джерело автономного живлення для станцій технічного обслуговування
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Касьян, Максим Дмитрович
    Мета роботи: дослідження існуючих видів сучасних вітрогенераторів та розробка гібридної вітрогенераторної установки, як джерело автономного живлення для станцій технічного обслуговування. Об’єкт роботи: процес перетворення вітрової та сонячної енергії в електричну. Предмет роботи: гібридна вітрогенераторна установка. Проведено аналіз конструкцій вітрогенераторних установок. Проведено дослідження гібридної вітрогенераторної установки, як джерела автономного живлення для станцій технічного обслуговування Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні вітроенергетичної установки та сонячної станції.
  • Документ
    Дослідження енергогенеруючої тротуарної плитки
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Верховодов, Ігор Андрійович
    Мета роботи – дослідження існуючих видів покриттів сучасних інноваційних доріг, велодоріжок і тротуарів та з урахуванням всіх їх переваг та недоліків запропонувати концепт енергогенеруючої тротуарної плитки. Об'єкт роботи – процес перетворення різних видів енергії в електричну. Предмет роботи – енергогенеруюча тротуарна плитка. Проведено аналітичний огляд рішень щодо нових інноваційних доріг. Розглянуто дороги з функцією підзарядки, дороги з сонячними панелями, визначені основні їх переваги та недоліки. Запропоновано рішення дорожнього покриття для побудови тротуарів, що складається з багатофункціональних панелей. Проведено розрахунок генерації електроенергії багатофункціональними панелями дорожнього покриття для тротуарів.
  • Документ
    Розробка системи індукційного передпускового підігріву двигунів автотранспортних засобів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Білан, Денис Дмитрович
    Мета роботи – визначення електромагнітних характеристик та теплових процесів в індукторній системі для індукційного нагріву, методами теорії електромагнітного поля і технічної електродинаміки, призначеній для передпускового нагріву моторної оливи автомобільних двигунів. Об'єкт роботи – процес індукційного нагріву. Предмет роботи – системи індукційного передпускового підігріву двигунів автотранспортних засобів. У роботі проведено дослідження електромагнітних процесів в індукторній системі для передпускового індукційного нагріву моторної оливи автомобільних двигунів. У разі немагнітних металів доцільна робота в діапазоні низьких частот, верхня межа якого встановлюється величиною питомої електропровідності немагнітного металу, що нагрівається, що дозволяє при збільшенні частоти підвищувати ефективність трансформації енергії і, відповідно, індукційного нагріву при зниженні амплітуди струму в обмотці індуктора.
  • Документ
    Дослідження структури і характеристик електромеханічних гальмівних систем автомобіля
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Пшеничний, Микита Вадимович
    Мета роботи – підвищення ефективності навчального процесу в умовах дистанційного навчання з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів». Об’єкт дослідження – процеси гальмування автомобіля. Предмет дослідження – електромеханічна гальмівна система. Метод дослідження – використання технологій мультимедіа. Проведено дослідження системи електромеханічних стоянкових гальм ЕРВ (Electromechanical Parking Brake). Розглянуто характеристики та структурну складову системи. Проаналізовано способи застосування та активації функції стоянкових гальм. Приведено основні допоміжні функції при русі та зупинці транспортного засобу. Визначено основні переваги та недоліки конструкцій електромеханічних приводі. Наведено послідовність активації допоміжної функції Auto Hold, а також розглянуто, як користуватися нею. Ця функція має велику кількість переваг, але може викликати незручності при керуванні автомобілем. Результати роботи передбачено використовувати в навчальному процесі у якості мультимедійних додатків з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів».
  • Документ
    Дослідження структури пневмоелектричних гальмівних систем вантажних автомобілів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Пляка, Дмитро Олександрович
    Мета роботи – підвищення ефективності навчального процесу в умовах дистанційного навчання з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів». Об’єкт дослідження – процеси електронного керування гальмуванням автомобіля. Предмет дослідження – мехатронні системи пневматичних гальм вантажних автомобілів. Метод дослідження – використання технологій мультимедіа. Розглянуто склад та характеристики пневматичних систем гальмування з електронним керуванням гальмівної сили ABS/EBS. Проаналізовано особливості функціонування комплексних гальмівних систем EBS. Наведено функціональні схеми перелічених систем та ілюстрації їх функціонування. Складено матеріали для віртуалізації занять за темою «Пневматичні системи гальмування вантажних автомобілів». Результати роботи передбачено використовувати в навчальному про-цесі у якості мультимедійних додатків з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів».
  • Документ
    Дослідження структури мехатронних систем впуску повітря автомобільних ДВЗ
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Павленков, Дмитро Сергійович
    Мета роботи – підвищення ефективності навчального процесу в умовах дистанційного навчання з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів». Об’єкт дослідження – процеси зміни геометрії впускного колектора. Предмет дослідження – системи змінної геометрії впускного колектору. Метод дослідження – використання технологій мультимедіа. Розглянуто принципи будови системи змінної геометрії впускного ко-лектору із застосуванням системи змінної індукції повітря VIS також резонансні системи впускного колектору DISA. Проаналізовано способи реалізації та керування системи впуску ДВЗ. Визначено структуру та характеристики керованих дросельних вузлів, способи реалізації керуючих впливів, особливості будови систем впуску. Наведено функціональні схеми перелічених систем та ілюстрації їх функціонування. Складено матеріали для віртуалізації занять за темою «Структура мехатронних систем впуску повітря ДВЗ». Результати роботи передбачено використовувати в навчальному процесі у якості мультимедійних додатків з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів».
  • Документ
    Дослідження структури телематичних систем автомобіля. Частина1 : Системи допомоги водію
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ланецький, Дмитро Віталійович
    Мета роботи – підвищення ефективності навчального процесу в умовах дистанційного навчання з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів». Об’єкт дослідження – процеси телематичного керування автомобілем. Предмет дослідження – телематичні системи допомоги водію. Метод дослідження – використання технологій мультимедіа. Розглянуто принципи будови телематичних систем автомобіля із застосуванням ультразвукових та інфрачервоних радарів, і відео-датчиків. Наведено класифікаційну структуру систем допомоги водію. Проаналізовано способи визначення дистанційних параметрів віддалених об'єктів навколо автомобіля методами тріангуляції і ехолотування. Визначено структуру та характеристики телематичних систем допомоги водію на прикладах систем автоматичного паркування, адаптивного круїз-контроля та навігації автомобіля. Наведено функціональні схеми перелічених систем та ілюстрації їх функціонування. Складено матеріали для віртуалізації занять за темою «Системи допомоги водію та безпеки руху автомобіля». Результати роботи передбачено використовувати в навчальному про-цесі у якості мультимедійних додатків з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів».
  • Документ
    Дослідження структури систем екологічного призначення ДВЗ автомобіля
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Хоменко, Валентин Віталійович
    Мета роботи – підвищення ефективності навчального процесу в умовах дистанційного навчання з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів». Об’єкт дослідження – процеси згоряння паливної суміші в циліндрах ДВЗ. Предмет дослідження – системи екологічного призначення ДВЗ. Метод дослідження – використання технологій мультимедіа. Розглянуто принципи будови екологічних системи автомобіля із застосуванням різних механізмів та датчиків. Проаналізовано способи вдосконалення екологічних параметрів автомобіля. Визначено структуру та характеристики екологічних систем ДВЗ на прикладах систем: оптимізації паливної суміші, рециркуляції відпрацьованих газів, вторинного повітря, уловлювання парів палива. Наведено функціональні схеми перелічених систем та ілюстрації їх функціонування. Складено матеріали для віртуалізації занять за темами «Мікропроцесорні системи керування бензинових ДВЗ» та «Побудування мехатронних систем дизельних ДВЗ». Результати дослідження надані в обсязі відео-контенту для засвоєння практичного матеріалу при проведенні лабораторних робіт, щодо вивчення систем та агрегатів сучасного автомобіля з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів».
  • Документ
    Дослідження структури телематичних систем автомобіля. Частина 2 : Системи безпеки руху
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Євдокимов, Владислав Сергійович
    Мета роботи – підвищення ефективності навчального процесу в умовах дистанційного навчання з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів». Об’єкт дослідження – процеси телематичного керування автомобілем. Предмет дослідження – телематичні системи безпеки руху. Метод дослідження – використання технологій мультимедіа. Розглянуто класифікацію та засоби телематичних систем безпеки руху автомобіля, лідарів, радарів і датчиків відео-систем. Визначено структуру та характеристики телематичних систем допомоги водію на прикладах систем попередження зіткнення і моніторингу за станом водія. Наведено функціональні схеми перелічених систем та ілюстрації їх функціонування. Складено матеріали для віртуалізації занять за темою «Системи допомоги водію та безпеки руху автомобіля». Результати роботи передбачено використовувати в навчальному процесі у якості мультимедійних додатків з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів».
  • Документ
    Дослідження ефективності та надійності плагін-гібридних автомобілів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Золотарьов, Дмитро Сергійович
    Мета роботи – проведення аналізу існуючих гібридних силових установок та дослідження ефективності і надійності плагін-гібридних автомобілів. Об'єкт роботи – енергетичні процеси в гібридній силовій установці. Предмет роботи – ефективності та надійності плагін-гібридних автомобілів. Досліджено питання надійності та паливної ефективності плагін-гібридних автомобілів. Проведено аналіз і порівняння експлуатаційних витрат на 5 HEV і 5 PHEV автомобілів. Визначено, що PHEV автомобілі в середньому на 45 % перевищує заявлене споживання палива на бортових комп’ютерах і на 73% більше, якщо паливо вимірювати у бензобаку. HEV автомобілі в середньому на 10 % перевищували заявлене споживання палива на своїх бортових комп’ютерах і на 20 % більше, якщо паливо вимірювати у бензобаку. Проведено розрахунок енергетичних показників гібридної силової установки автомобіля типу SUV з суперконденсаторним блоком накопичення енергії.
  • Документ
    Сонячні зарядні станції для електромобілів. Частина 1 : Дослідження мережевої сонячної зарядної станції потужністю 30 кВт
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Поляков, Яким Сергійович
    Мета роботи – аналіз основних видів сонячних електростанцій з розбудовою мережевої сонячної зарядної станції для електромобілів. Об'єкт роботи – процес перетворення сонячної енергії в електричну. Предмет роботи – мережева сонячна зарядна станція. У роботі досліджено розробку мережевої сонячної зарядної станції для електромобілів потужністю 30 кВт. Проведено аналіз літературних джерел за темою дипломної роботи та розглянуто питання щодо можливості зарядки електромобілів за допомогою фотоелектричної енергії. Проведено аналітичний огляд різних рівнів заряду електромобілів змінним та постійним струмом. Докладно розглянуті режими та стандарти заряду електромобілів на американському, європейському, китайському та японському ринках. Проведено порівняння рівнів заряду електромобілів згідно з різними міжнародними стандартами. Проведено розбудову та виконано розрахунок генерації електроенергії мережевої сонячної зарядної станції для електромобілів потужністю 30 кВт. За рік роботи розроблена сонячної зарядна станція здатна згенерувати 38,68 МВт·год. Використання запропонованої конфігурації мережевої сонячної зарядної станції для електромобілів дозволить знизити викиди CO2 при генерації електроенергії до 28,8 т на рік. Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні сучасних зелених, поновлювальних джерел електроенергії та сонячних зарядних станцій для електромобілів.
  • Документ
    Розробка експериментального стенду для визначення індуктивності кабелів, що застосовуються в автотранспортній техніці
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Окунь, Микола Федорович
    Мета роботи – огляд сучасних технологій та розробка експериментального стенду для визначення індуктивності кабельної продукції, що застосовуються в автотранспортній техніці. Об'єкт роботи – визначення індуктивності кабелів. Предмет роботи – експериментальний стенд для визначення індуктивності кабелів. Проведено розробку експериментального стенду для визначення індуктивності кабельної продукції, що застосовуються в автотранспортній техніці. Проведенні експериментальні дослідження кабельної продукції, що застосовується в автотранспортній техніці. Результати роботи доцільно використовувати підбору та визначенні кабельної продукції для її застосування в автотранспортній техніці.
  • Документ
    Діагностика електромобіля Nissan Leaf програмою Leaf Spy. Частина 1 : Розробка лабораторної роботи «Діагностика тягової акумуляторної батареї електромобіля Nissan Leaf»
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Мамедов, Рамін
    Мета роботи – аналіз теоретичного матеріалу щодо електромобіля Nissan Leaf з розробкою лабораторної роботи «Діагностика тягової акумуляторної батареї електромобіля Nissan Leaf». Об'єкт роботи – діагностика тягової акумуляторної батареї електромобіля Nissan Leaf. Предмет роботи – методична розробка до лабораторної роботи «Діагностика тягової акумуляторної батареї електромобіля Nissan Leaf». Розроблено методичний матеріал для лабораторної роботи «Діагностика тягової акумуляторної батареї електромобіля Nissan Leaf». Розроблено план виконання лабораторної роботи та завдання, які потрібно зробити. Розроблено перелік питань для самопідготовки та контролю знань за темою лабораторної ро-боти. Результати роботи доцільно використовувати у навчальному процесі при виконанні практичних робіт за дисципліною «Теорія електромобілів».