Магістерські роботи

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 51
  • Документ
    Підвищення ефективності зарядки автомобільного акумулятора при експлуатації в міських умовах
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Медведський, Кирило Ігорович
    Мета роботи: підвищення конкурентної спроможності електричного транспорту за рахунок підвищення енергоефективності електричного тягового приводу застосуванням системи рекуперації. Об’єкт роботи: процес заряджання акумуляторів транспортних засобів. Предмет дослідження – система керування зарядним пристроєм акумуляторної батареї від генератора. В результаті виконання дипломної роботи магістра вирішена дуже важлива науково-практична задача, яка дозволяє підвищити конкурентну спроможність сучасних автомобілів за рахунок підвищення ефективності роботи системи заряджання акумулятора транспортних засобів. В роботі було проведене дослідження системи рекуперації сучасних транспортних засобів з електроприводом. Була розроблена система автоматичного керування рекуперацією для заряджання акумулятора та запропонований спосіб реалізації активного коректора реактивної потужності, що дозволяє підвищити ефективність зарядки автомобільного акумулятора при експлуатації в міських умовах.
  • Документ
    Дослідження та розробка технології від електромобіля до мережі
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Борисенко, Володимир Олександрович
    Мета дослідження – підвищення функціональних можливостей електромобілів за рахунок використання акумуляторної батареї як мобільного блоку генерації/накопичування електричної енергії до/від електромережі та розробка технології від електромобіля до мережі V2G для умов України. Об'єкт дослідження – процес розробки технології від електромобіля до мережі V2G. Метод дослідження – методи наукового аналізу та синтезу, модель деградації акумуляторних батарей електромобілів. Предмет дослідження – технологія від електромобіля до електричної мережі V2G. Дипломна робота присвячена актуальній тематиці, що дозволяє провести аналітичне дослідження систем накопичення енергії електромобілів, провести аналіз моделей літій-іонного акумулятора, побудувати модель деградації акумуляторних батарей електромобілів, провести класифікацію технологій від електромобіля до мережі V2G, розробити технологію від електромобіля до мережі V2G для умов України та визначити вплив технології V2G на деградацію батарей електромобілів. Проведений аналіз питань охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Проведений розрахунок конкурентоспроможності та оцінка економічної ефективності виконаних рішень. За результатами дослідження сформульовані висновки.
  • Документ
    Розробка системи відстежування та моніторингу транспортування вантажу
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Чорний, Євген Євгенович
    Мета роботи – забезпечення умов транспортування вантажу за рахунок розробки системи відстежування та моніторингу транспортування. Об’єкт дослідження – відстежування та моніторинг транспортування вантажу. Предмет дослідження – визначення умов та місцезнаходження вантажу при транспортуванні. Актуальність роботи присвячена питанням підвищення захищеності замовника послуги транспортування вантажу та самого транспортувальника за рахунок розробки системи відстежування та моніторингу транспортування вантажу, що дозволить збирати, накопичувати та надавати для аналізу інформацію щодо умов транспортування таких як температура, вологість, навантаження при завантажені, перевезені, розвантажені. Використання такої системи суттєво спрощує вирішення конфліктних ситуацій, що виникають внаслідок пошкодження вантажу з особливими умовами транспортування під час його перевезення. В роботі розглянуто методи та засоби глобального позиціювання для визначення координат транспортного засобу для відстеження пересування вантажу. Розглянуто технології віддаленого доступу та бездротової передачі даних серед яких виділено технологію GSM-зв’язку для дистанційного моніторингу умов транспортування вантажу. Розроблені функціональна і електрична принципова схеми системи відстежування та моніторингу транспортування вантажу. Виконані економічне обґрунтування та розрахунок витрат, на проектування і розробку системи.
  • Документ
    Розробка універсальної рухомої платформи з електроприводом
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Лисак, Ілля Олегович
    Мета роботи – покращення показників керованості, та універсальності рухомої платформи з електроприводом. Об'єкт роботи – дослідження рушіїв, різних видів платформ з електроприводом, які може виконувати різні завдання і служити для різних цілей. Предмет роботи – керування електроприводом рухомої платформи з електроприводом. Актуальність роботи присвячена питанням розробки універсальної рухомої платформи з електроприводом, і полягає в тому, що сучасний світ стоїть перед викликами, пов'язаними з зростаючою урбанізацією, зростаючою популяцією, екологічними питаннями та зростанням потреб у масовому транспорті та логістиці. У цьому контексті розробка універсальної рухомої платформи з електроприводом набуває великої актуальності через наступні фактори: екологічна сторона, міська мобільність, споживчі потреби, логістика та вантажні перевезення, технологічні інновації. Усі ці фактори роблять розробку універсальної рухомої платформи з електроприводом дуже актуальною та потенційно корисною для подальшого розвитку транспорту, мобільності та логістики у сучасному світі. В роботі розглянуто існуючі платформи з електроприводом різних виробників, їх конструкції та особливості функціонування. Розглянули детальний вибір компонентів рухомої платформи. Проведена розробка системи управління електроприводом рухомої платформи. Увага приділялась також охороні праці та безпека в надзвичайних ситуаціях, і як підсумок проведена конкурентоспроможність та оцінка економічної ефективності виконаних рішень. Результати роботи можуть бути використані при розробці платформи.
  • Документ
    Техніко-економічне порівняння систем накопичення енергії для електричних транспортних засобів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Тижненко, Олександр В’ячеславович
    Мета дослідження – підвищення екологічної чистоти та економічності електричних транспортних засобів за рахунок розробки гібридної системи накопичення енергії. Об'єкт дослідження – процес дослідження, моделювання та обґрунтування різних систем накопичення енергії для електричних транспортних засобів та їх техніко-економічного порівняння. Метод дослідження – моделювання систем керування гібридною системою накопичення енергії за допомогою: стратегії на основі правил RBS, моделі прогнозного управління MPC та динамічного програмування DP. Дипломна робота магістра присвячена актуальній тематиці, що дозволяє підвищити екологічність та економічність електричних транспортних засобів за рахунок техніко-економічного порівняння систем накопичення енергії та обґрунтування гібридної системи на основі літій-іонного акумулятора та суперконденсатора. Дослідження різних типів систем живлення електромобілів показало, що найбільш перспективною є гібридна система накопичення енергії на основі літій-іонного акумулятора та суперконденсатора. Моделювання основних компонентів гібридної системи накопичення енергії за допомогою: стратегії на основі правил RBS, моделі прогнозного управління MPC та динамічного програмування DP дозволило підтвердити дане науково-технічне рішення. Розглянути питання охорони праці та визначена оцінка економічної ефективності. За результатами дослідження сформульовані висновки.
  • Документ
    Дослідження гібридних силових установок транспортних засобів та розробка альтернативної системи
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Савостян, Олег Павлович
    Мета дослідження – підвищення економічності, екологічності та терміну служби акумуляторних батарей за рахунок вибору та обґрунтування структурної схеми альтернативної гібридної силової установки електричного транспортного засобу. Об'єкт дослідження – процес розробки альтернативної гібридної силової установки електричного транспортного засобу. Метод дослідження – схемотехнічне та імітаційне моделювання електричних систем і комплексів гібридних електричних транспортних засобів. Предмет дослідження – гібридна силова установка електричного транспортного засобу. Дипломна робота присвячена дослідженню існуючих гібридних транспортних засобів та схем побудови гібридних силових установок, вибору та обґрунтуванню структурної схеми альтернативної гібридної силової установки електричного транспортного засобу. Розглянута проблема підвищення економічності, екологічності та терміну служби акумуляторних батарей електричних транспортних засобів. Проведений всебічний і актуальний огляд концепцій та схемних рішень побудови гібридних силових установок та розроблені імітаційні моделі процесу заряд/розряд акумуляторних батарей та суперконденсатора, моделі оцінки паливної економічності двигуна внутрішнього згоряння та потужності генераторної установки ДВЗ. Розглянути питання охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Проведений розрахунок конкурентоспроможності та оцінка економічної ефективності виконаних рішень. За результатами дослідження сформульовані висновки.
  • Документ
    Дослідження електронних систем допомоги водію та оцінка їх ефективності
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Пресняков, Микола Олексійович
    Мета дослідження – підвищення безпеки руху транспортних засобів за рахунок впровадження електронних удосконалених системи допомоги водія ADAS та оцінки їх ефективності в різних дорожніх умовах. Об'єкт дослідження – процес дослідження електронних удосконалених системи допомоги водія ADAS та оцінки їх ефективності. Метод дослідження – методи наукового аналізу та синтезу електронних удосконалених системи допомоги водія, оцінка ефективності сенсорних технологій та основних систем безпеки ADAS. Дипломна робота присвячена актуальній тематиці, що дозволяє підвищити безпеку руху транспортних засобів за рахунок впровадження електронних удосконалених системи допомоги водія ADAS та оцінки їх ефективності в різних дорожніх умовах. Проведено дослідження сучасних ADAS, визначена їх класифікація. Визначені перспективи розвитку та впровадження підключеного автомобіля та автоматизованих транспортних засобів. Проведена оцінка ефективності сенсорних технологій ADAS шляхом розрахунку коефіцієнтів потенційної ефективності для відеокамер, лідара, радара та їх сумісної дії. Проведена оцінка ефективності роботи удосконалених систем допомоги водія ADAS. Результати дослідження демонструють про необхідність впровадження електронних удосконалених системи допомоги водія ADAS, які ефективно впливають на зниження аварійності на дорогах.
  • Документ
    Дослідження електронних систем керування двигунами внутрішнього згоряння сучасних автомобілів в ході приймально-здавальних випробувань
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Лавчи, Микита Володимирович
    Мета роботи: дослідження методів діагностики електронних блоків керування двигунами внутрішнього згоряння в процесі приймально-здавальних випробувань. Об’єкт роботи: процеси електронного керування двигуном внутрішнього згоряння. Предмет роботи: електронний блок керування двигуном внутрішнього згоряння. Проведено дослідження методів діагностики автомобілів та їх електронних блоків керування в ході приймально-здавальних випробувань, проведено аналіз системи керування сучасним автомобільним дизельним двигуном, викладено результати використання запропонованого методу діагностики електронного блоку керування дизельним двигуном.
  • Документ
    Дослідження вбудованої системи регульованого керування швидкістю двигуна електромобіля для покращення контролю крутного моменту
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Драчук, Ростислав Анатолійович
    Мета роботи: дослідження можливості вдосконалення системи керування двигуна постійного струму зі збудженням від постійних магнітів. Об’єкт роботи: процеси перетворення електричної енергії на механічну. Предмет роботи: система керування електричного двигуна постійного струму. Проведено дослідження можливостей та шляхів вдосконалення системи керування електричного двигуна постійного струму зі збудженням від постійних магнітів, запропоновано вдосконалення системи керування такого двигуна за рахунок зміни схеми перемикання силових вентилів.
  • Документ
    Increasing the stability of the power supply system under conditions of unstable load when powering the charging infrastructure of electric vehicles
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Гнатова, Ганна Андріївна
    Object: to engineer robust mechanisms that bolster the electricity network amid escalating demand, particularly from substantial and relatively unpredictable consumers such as electric vehicle (EV) charging stations, given the prevalent trend of at-home EV charging, which introduces considerable variability and control challenges into the system. Object: the process of load control in response to heightened electricity demands, particularly in scenarios where demand outstrips supply. Subject: the methodological approach to managing load demands when they exceed supply capabilities. In the course of the thesis, the theoretical aspects of urban electricity consumption were considered. An analysis of existing load-shedding techniques was carried out. The methodology of optimizing load shed as a protective measure for electricity networks is presented. The methodology can be utilized in the electricity networks for the improvement of their stability. The issue of labor protection and safety in emergency situationswas considered.
  • Документ
    Дослідження системи керування гібридною силовою установкою електромобіля для покращення її роботи у динамічних режимах
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Воронінко, Максим Андрійович
    Мета роботи: дослідження можливості вдосконалення системи керування гібридною силовою установкою електромобіля в динамічних режимах. Об’єкт роботи: процеси перетворення енергії гібридною силовою установкою електромобіля. Предмет роботи: гібридна силова установка електромобіля. Проведено дослідження можливостей та шляхів вдосконалення системи керування гібридною силовою установкою електромобіля при її роботі у динамічних режимах.
  • Документ
    Покращення технологічності обслуговування та ремонту електрообладнання мостового крана на підприємстві з ремонту спецтехніки.
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Плахтій, Віктор Анатолійович
    Об'єкт дослідження – виробничі технологічні процеси відновлення і подальшого обслуговування силового електромеханічного обладнання кранового устаткування. Предмет дослідження – електрична частина мостового крана КМ-15-19,5. Мета роботи – відновлювальний ремонт електричної частини мостового крана з використанням виключно вітчизняного обладнання та комплектуючих для покращення технологічності обслуговування крана. Виконано аналіз поточного стану обслуговування та ремонту електрообладнання мостового крана, запропоновані раціональні методики проведення процедур обслуговування відновленого обладнання, здійснено вибір та впровадження вітчизняних комплектуючих, а також запропоновані можливості модернізації контактних електромагнітних пристроїв крана на безконтактні електронні.
  • Документ
    Система управління пресуванням полімерного сміття на автомобілі комунального господарства
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Ідалі, Ааліа
    Об'єкт дослідження – процес пресування (компактування) об’ємних промислових та побутових відходів на основі пінопласту. Предмет дослідження – система управління для мобільного шнекового компактора. Мета роботи – автоматизація мобільного обладнання для пресування побутових та промислових відходів з полімерів. Проаналізовано існуючі конструкції механізмів пресування (компакторів), проведено аналіз стану ринку компакторів. Запропоновано більший акцент робити на мобільному обладнанні попередньої обробки пінопластових відходів. Зроблено опис типової конструкції шнекового компактору і набору органів управління компактором. Розроблена функціональна схема системи управління шнековим компактором і схема електричних з'єднань об'єктів управління, алгоритм роботи. Обґрунтовано вибір окремих елементів і вузлів функціональної схеми і об-ґрунтовано застосування зворотного зв’язку за потужністю в алгоритмі роботи. Визначено номінальні струми пристроїв захисту і пускачів двигунів компактору і вихідна потужність блоку живлення розроблюваної системи управління.
  • Документ
    Дослідження штучної дорожньої нерівності з функцією генерації електроенергії для електроживлення транспортної інфраструктури
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Заїка, Максим Сергійович
    Мета роботи: дослідження штучної дорожньої нерівності з функцією генерації електроенергії, як засобу для забезпечення безпеки дорожнього руху та альтернативного поновлювального джерела електричної енергії для транспортної інфраструктури. Об’єкт роботи: процес перетворення кінетичної енергії в електричну. Предмет роботи: штучна дорожня нерівність з функцією генерації електроенергії. В ході виконання дипломної роботи проведено дослідження щодо будови штучної дорожньої нерівності з функцією генерації електроенергії. Запропоновано конструкцію даного пристрою та представлено детальний опис його принципу дії. Запропоновано виконувати обладнання пішохідних переходів пристроями штучної дорожньої нерівності з функцією генерації електроенергії у сукупності з візуальною лазерною сигнальною системою.
  • Документ
    Дослідження електроприводу автомобільного крісла з функцією розвороту для зручної посадки
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Медведєв, Дмитро Андрійович
    Мета роботи: Проведення аналізу існуючих рішень для людей зі спеціальними потребами та розробка і дослідження електроприводу автомобільного крісла з функцією обертання. Об’єкт роботи: Обертання автомобільного крісла. Предмет роботи: Електропривод автомобільного крісла з функцією обертання. Розроблено концепт автомобільного крісла з функцією обертання за допомогою електропривода. Виконано аналіз спроб створення автомобіля для людей зі спеціальними потребами та подальшого розвитку цих автомобілів. Розглянуто обладнання сучасних автомобілів для групових перевезень людей з обмеженими можливостями та варіанті переобладнання особистих легкових автомобілів. Проаналізовано будову сучасних автомобільних крісел. Розроблено конструкцію та розраховано характеристики автомобільного крісла з функцією обертання. Проведено дослідження та запропоновано технічне рішення електроприводу для автомобільного крісла з функцією обертання. Проведено розрахунки вартості науково-дослідної роботи на розробку електроприводу автомобільного крісла з функцією обертання. Проведено розгляд питань охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні автомобільних крісел для людей з обмеженими (спеціальними) потребами.
  • Документ
    Розробка системи індукційного підігріву повітря в комбінованій енергетичної установці з пневмодвигуном для міського автотранспорту
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Никоненко, Олександр Олександрович
    Мета роботи: розробка комбінованої енергетичної установки для міських автотранспортних засобів з ДВЗ та пневмодвигуном і індукційним підігрівом повітря, що дозволить підвищити енергетичні, економічні і екологічні показники автотранспорту. Об’єкт роботи: протікання робочих процесів у пневмодвигуні для міського автотранспорту. Предмет роботи: комбінована енергетична установка з індукційним підігрівом повітря. В ході виконання дипломної роботи проведено дослідження щодо розробки комбінованої енергетичної установки для міських автотранспортних засобів з ДВЗ та пневмодвигуном і індукційним підігрівом повітря, що дозволить підвищити енергетичні, економічні і екологічні показники автотранспорту. Використання запропонованого індукційного нагріву стисненого повітря у циліндрах пневмодвигуна з використанням поновлювальних джерел енергії, наприклад, як енергетичної установки автомобіля, дозволяє знизити витрати палива, знизити викиди токсичних хімічних сполук з відпрацьованими газам без використання додаткових систем їх нейтралізації, а також значно зменшити інтенсивність звукового випромінювання.
  • Документ
    Розробка та дослідження дистанційної системи електропідігріву зони склоочисників автомобіля
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Новіков, Сергій Олексійович
    Мета роботи: розробка та дослідження дистанційної системи електропідігріву зони склоочисників автомобіля для поліпшення умов безпеки транспортних засобів та підвищення рівня їх комфортної експлуатації під час складних погодних умов. Об’єкт роботи: поліпшення умов безпечної експлуатації транспортних засобів. Предмет роботи: дистанційна система електропідігріву зони склоочисників автомобіля. В ході виконання дипломної роботи проведено аналіз розвитку систем очищення лобового скла автомобіля від атмосферних опадів. Запропоновано систему дистанційного керування електропідігрівом зони паркування склоочисників. Розроблено її конструкцію та схемну реалізацію. Розроблено печатну плату для пристрою дистанційного керування електропідігрівом зони паркування склоочисників.
  • Документ
    Дослідження методів обробки та аналізу автомобільної діагностичної інформації за допомогою ЕОМ
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Васильєв, Владислав Юрійович
    Мета роботи: дослідження можливості впровадження систем штучного інтелекту для аналізу автомобільної діагностичної інформації. Об’єкт роботи: процеси обробки автомобільної діагностичної інформації за допомогою ЕОМ. Предмет роботи: автомобільне діагностичне обладнання. Проведено дослідження можливостей впровадження методів штучного інтелекту для розширення можливостей автомобільного діагностичного обладнання.
  • Документ
    Дослідження використання електричних транспортних засобів для живлення зовнішніх споживачів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Чернишенко, Іван Дмитрович
    Об'єкт дослідження – процес розробки системи використання електричних транспортних засобів для живлення зовнішніх споживачів Мета дослідження – розширення функціональних можливостей електричних транспортних засобів за рахунок розробки системи живлення зовнішніх споживачів. Метод дослідження – методи моделювання та проектування систем живлення електричних транспортних засобів. Предмет дослідження – елементи системи живлення зовнішніх споживачів для електричних транспортних засобів. Дипломна робота присвячена актуальній тематиці, що дозволяє провести розширення функціональних можливостей та використання електричних транспортних засобів для живлення зовнішніх споживачів. Така система живлення дозволяє підключати до електричної мережі гібридної силової установки зовнішні споживачі електричної енергії. Проведено дослідження розробки системи живлення зовнішніх споживачів для електричних транспортних засобів багатофункціонального призначення. Розглянути питання охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях, розрахована конкурентоспроможність та проведена оцінка економічної ефективності.
  • Документ
    Розробка лабораторного практикуму за темою «Дослідження структури мехатронних систем трансмісії автомобіля»
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Волобуєв, Денис Сергійович
    Мета роботи – підвищення ефективності навчального процесу під час проведення лабораторних робіт з дисципліни «Електричні системи і комплекси транспортних засобів» в умовах дистанційного навчання. Об’єкт дослідження – процес віртуалізації лабораторного практикуму. Предмет дослідження – мехатронні агрегати систем трансмісії автомобіля. Метод дослідження – віртуальна апробація дослідних зразків. Проаналізовано варіанти структурної композиції мехатронних систем трансмісії автомобіля з розділеним і поєднаним електронним керуванням системою зчеплення і коробки передач. Розглянуто сучасні технології виробництва компонентів систем керування агрегатами трансмісії, а також устрій і процеси функціонування мехатронних систем зчеплення, роботизованих, автоматичних, і варіаторних коробок передач. Підібрано тематичний відео-контент. Складено комплект методичних вказівок до виконання лабораторних робіт. Визначено ефективність впровадження віртуалізованого практикуму.