Магістерські роботи

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 24
  • Документ
    Дослідження інтелектуальних технологій визначення просторових координат підземних об’єктів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кондратенко, Ігор Олександрович
    В роботі проаналізовано методи визначення координат підземних об’єктів. Розроблено вимірювальну інформаційну систему визначення координат підземних об’єктів на основі Wi-Fi модулів які працюють на частоті 2,4 ГГц. Запропоновано конструкцію вхідного пристрою для монохроматичних сигналів у вигляді коаксіально-рупорної антени і підсилювачів вхідних сигналів при роботі в монохроматичному режимі та конструкцію вхідного пристрою у вигляді коаксіально-рупорної антени детектора і підсилювача при роботі в над широкосмуговому режимі. Проведені дослідження метрологічних характеристик вхідного пристрою. Встановлено що робочий діапазон становить 420МГц до 2,4ГГЦ.
  • Документ
    Дослідження методу виявлення стрибків параметрів багатовимірних випадкових процесів в інтелектуальній інформаційно-вимірювальній системі
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Павленко, Олександра Костянтинівна
    У дипломній роботі було проведено дослідження методу виявлення стрибків параметрів багатовимірних випадкових процесів в сучасних інтелектуальних інформаційно-вимірювальних системах, яке є важливим питанням в контексті подальшого швидкого розвитку новітніх комп’ютерних технологій та постійних змін, що безперервно відбуваються в інформаційному середовищі.
  • Документ
    Дослідження точності вимірювання відстані між двома зображеннями в інтелектуальній інформаційно-вимірювальній системі автономного мобільного робота
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Гмиря, Дар’я Павлівна
    В магістерській роботі проведені дослідження достовірності правильної класифікації орієнтирів на відкритій місцевості інтелектуальною інформаційно-вимірювальною системою мобільного автономного робота.
  • Документ
    Дослідження частотних методів в інтелектуальній вимірювальній інформаційній системі дорожньої машини
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Міщенко, Богдан Сергійович
    У роботі досліджені акустичні сигнали двигунів дорожніх машин, які працюють на різних видах палива. Проаналізовані основні джерела акустичних сигналів, які виникають під час роботи двигуна дорожньої машини, а також основні акустичні показники роботи двигуна автомобіля. Розроблені пропозиції щодо використання спектрального аналізу для дослідження акустичні сигнали двигунів автомобілі, що працюють на різних видах палива. Побудовані спектри акустичних сигналів двигунів автомобілів під час їх роботи на різних оборотах та різних видах палива. Аналіз форм спектрів дозволив виділити особливості частотних характеристик роботи двигуна на різних видах палива, що у подальшому може бути використано для діагностики несправностей двигунів автомобілів.
  • Документ
    Дослідження динамічних характеристик датчиків високого тиску
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Овсієнко, Ганна Романівна
    У дипломній роботі проведені дослідження методів визначення динамічних характеристик вимірювальних ліній та датчиків високого тиску. Плинні динамічні характеристики датчика тиску визначаються з врахуванням його терміну експлуатації.
  • Документ
    Дослідження статистичних методів підвищення якості продукції машинобудівного підприємства
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Шапа, Станіслав Юрійович
    У дипломній роботі проведені дослідження статистичних методів з метою підвищення якості продукції машинобудівних підприємств на прикладі Харківського тракторного заводу та 1 Шарикопідшипникового заводу. За результатами експериментальних досліджень якості виробництва та статистичних методів контролю виробничих процесів на Харківському тракторному заводі та 1 Шарикопідшипниковому заводі було проведено коректування меж допусків та вдосконалений виробничий процес рами трактора.
  • Документ
    Дослідження невизначеності вимірювань просторового розподілу динамічних навантажень на елементи конструкції дорожньої машини
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Грабовський, Денис Дмитрович
    У дипломній роботі на основі експериментальних досліджень всебічно досліджено та проаналізована невизначеність вимірювань динамічних навантажень на елементи конструкції дорожньої машини. Проаналізовано вплив типу датчиків та їх розміщення на достовірність вимірювальної інформації. Запропонована методика вимірювання параметрів динамічних навантажень за даними датчиків механічних деформацій, а також запропоновані рекомендації щодо оптимального розміщення датчиків на автогрейдері.
  • Документ
    Дослідження достовірності методів розпізнавання показань декадних лічильників газу
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Плечова, Євгенія Олександрівна
    У дипломній роботі проведені дослідження достовірності розпізнавань показань декадних лічильників газу з впровадженням нейромережевих методів, розроблена методика та алгоритм розпізнавання показань лічильників газу за даними фотофіксації з використанням Python та хмарного сервісу Colab.
  • Документ
    Дослідження методів та способів зарядки електричних транспортних засобів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Горбунов, Владислав Дмитрович
    Проведено аналіз існуючих систем, що знижують реактивну потужність в системах заряджання тягових акумуляторів електротранспорту. Обґрунтовано розробку мікроконтролерної системи керування зарядкою тягових акумуляторів електротранспорту зі стабілізацією зарядного струму. Розроблено мікроконтролерну систему, що складається з блоку генерації, потужних драйверів, датчику струму, робота якого заснована на ефекті Холлу та гальванічного розв’язання інформаційної шини.
  • Документ
    Дослідження нечітких вимірювань неелектричних величин в інтелектуальних вимірювальних інформаційних системах
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Лисаченко, Ярослав Сергійович
    У дипломній роботі проведені дослідження достовірності вимірювань неелектричних величин з впровадженням нечітких вимірювань, розроблена структура та алгоритм нечітких вимірювань, визначено кількість інформативних вимірювальних параметрів і періодичність їх вимірювання для кожного режиму роботи динамічної системи, а також представлена інформаційно-вимірювальна система інформативних параметрів автогрейдера.
  • Документ
    Розробка методу визначення зазорів в рухомих з'єднаннях гідрооб'ємних передач дорожніх машин
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Крупинова, Лоліта Олександрівна
    В роботі розроблена методика визначення величини оптимальних зазорів в рухомих з’єднаннях гідрооб’ємних передач дорожніх машин на етапі проектування. Визначена залежність між зазорами та витратами, розроблені пропозиції щодо структури вимірювальної інформаційної системи для вимірювання витрати рідини. Розглянуті питання з охорони праці при проведенні вимірювань витрат рідини в рухомих з'єднаннях гідрооб'ємних передач.
  • Документ
    Дослідження математичної моделі оптичної системи вимірювання стрибків кольоровості зображення на основі декомпозиції динамічних мод
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Помогайбо, Артем Андрійович
    У дипломній роботі створена математична модель оптичної системи вимірювання стрибків кольоровості об’єктів, що дає можливість віднести ці об’єкти до орієнтирів для автономних мобільних роботів. Запропоновано перехід від аналізу зображень у просторі до аналізу в часовій області, що дає нам можливість скористатись добре вивченою марковською теорією лінійної та нелінійної фільтрації для виявлення орієнтирів. Аналіз зображень проводиться на основі матричної теорії з використанням декомпозиції динамічних мод.
  • Документ
    Дослідження точності вимірювання кольоровості наземного орієнтиру автономними мобільними роботами
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Зенцов, Максим Юрійович
    У дипломній роботі синтезована система оптимальної фільтрації параметрів кольоровості місцевості разом з наземними орієнтирами, що на ній знаходяться і оцінені похибки вимірювань цих параметрів для різних умов спостереження.
  • Документ
    Нормування метрологічних вимог до вимірювання параметрів багатомірних випадкових процесів для їх візуалізації
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Гулієв, Ельдар Ігбалович
    У дипломній роботі проведені дослідження нового методу візуалізації багатомірних випадкових процесів на прикладі п’ятимірного випадкового процесу концентрації шкідливих газів, реалізації якого отримані вимірювальною інформаційною системою на теплоелектроцентралі. Основна увага приділяється нормуванню метрологічних характеристик, насамперед, точності вимірювання, що забезпечує необхідну якість характеристичного зображення для прийняття рішення оператором.
  • Документ
    Дослідження впливу ризиків вимірювальної лабораторії підприємства на якість технологічних вимірювань
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Блізно, Олександр Євгенійович
    В дипломній роботі проведено аналіз ризиків процесу калібрування засобів вимірювань геометричних величин методом «краватка- метелик». Складено реєстр цих ризиків. Проведено їх експертне оцінювання, на основі якого побудовано теплову карту ризиків та відповідний план реагування на них. Розроблено програму дій щодо створення системи управління ризиками у метрологічній лабораторії. На підставі аналізу наявних нормативних документів щодо менеджменту ризику та проведених досліджень, складено інструкцію щодо створення реєстру ризиків у метрологічній лабораторії на процес калібрування засобів вимірювань. Дипломна робота містить обґрунтування доцільності запровадження елементів системи менеджменту ризику з метою підвищення якості вимірювань.
  • Документ
    Дослідження точності методу інфрачервоної термографії при дистанційних вимірюваннях температури тіла людини
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Кальченко, Данило Юрійович
    У дипломній роботі встановлено точність вимірювання температури в межах температурного інтервалу поблизу діагностичного порогу лихоманки, що може бути важливішою для оцінки IЧT скринінгу лихоманки, ніж точність у повному діапазоні температур. Результати роботи стануть корисними для діагностичної практики, для подальшого вивчення підвищення достовірності результатів дистанційного вимірювання температури, так і можуть бути доцільними у навчальному процесі. Зібрано та проаналізовано дуже цінну кількісну інформацію щодо ефективності ІЧТ для скринінгу лихоманки, що допомогло визначити потенційні найкращі практики для калібрування та оцінки клінічної точності ІЧТ.
  • Документ
    Дослідження невизначеності вимірювань абразивності неоднорідної маси для оцінки зносу скребкових конвеєрів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Яровий, Євгеній Вікторович
    Дана робота присвячена питанню вивчення мікропроцесів взаємодії окремих абразивних часток з елементами скребкового конвейера під дією випадкового навантаження гірничої маси. Метою роботи є визначення ступеню абразивного зношення поверхні скребкового конвеєра (СК) при експлуатації в шахтних умовах. Об'єкт дослідження – процес вимірювання абразивності неоднорідної маси для оцінки зносу скребкових конвеєрів. Завдання роботи – створення моделей зносу або окремих елементів скребкового конвеєра, або в цілому всього конвеєра. На основі моделей зносу формулюються прогнозні моделі зносу конвеєра і оцінюються імовірнісні показники визначення його ресурсу в залежності від умов роботи в шахтах. Основним видом зносу риштака є абразивний знос. Фізичною основою абразивного зносу є тертя, коли тверді частки гірничої маси ковзають по поверхні СК, матеріал якої має меншу твердість, дряпають її і виносять мікрочастки стружки матеріалу поверхні конвеєру, тобто зношуючи його. Різновидом абразивного зносу є гідро- та газоабразивне зношування СК, яке виникає під дією твердих часток породи, які знаходяться в рідині (газі). Модель випадкового поля тиску та абразивності гірничої маси на поверхні СК може бути представлена як марковська. Визначення параметрів випадкового поля або функціоналу від цих параметрів може здійснюватись методами оптимальної нелінійної фільтрації. Отримання статистичних характеристик питомого тиску на конвеєр та абразивності неможливо без прив’язки зазначених моделей до результатів експериментальних досліджень, тобто після специфічних операцій калібрування моделей.
  • Документ
    Дослідження невизначеності вимірювань оптичного датчика VL53L0X
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Хорсаженко, Катерина Ігорівна
    Об’єкт дослідження – лазерний датчик VL53L0X. Мета роботи – дослідити невизначеності вимірювань відстані датчиком VL53L0X. Метод дослідження – оптичний метод вимірювання відстані, методи прямого експерименту, статистичного та часового аналізу даних вимірювань одноканальної комп’ютеризованої вимірювальної системи дальності. Предмет дослідження – невизначеність вимірювань вимірювального каналу дальності. В магістерській роботі на основі експериментальних досліджень всебічно досліджено та проаналізовано вплив сторонніх факторів на похибки та невизначеність вимірювань відстані оптичним методом з використанням датчика лазерного дальноміру VL53L0X. Проведені дослідження впливу кольору відбивальної поверхні, висоти розташування датчика над підстилаючою поверхнею на точність та невизначеність вимірювань відстані до об’єктів. Проаналізовано влив різних режимів накопичування відбитих від об’єкту лазерних імпульсів на точністні характеристики одноканальної комп’ютеризованої вимірювальної системи дальності. Обґрунтована та апробована структурна схема побудови вимірювальної інформаційної системи лабораторного стенду.
  • Документ
    Дослідження способів підвищення достовірності результатів повірки засобів вимірювань за допомогою статистичного моделювання
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Олійник, Марія Олександрівна
    Метою роботи є дослідження можливості підвищення достовірності результатів повірки засобів вимірювань за допомогою статистичного моделювання. Об'єкт дослідження – процес повірки засобів вимірювань за допомогою робочих еталонів. При конструюванні нових засобів вимірювань та розширенні номенклатури вимірюваних величин часто не вдається забезпечити великий запас точності під час їх повірки. Тоді зростає ймовірність визнати придатним метрологічно несправний прилад. Тому аналіз впливу похибки еталона на результати повірки та розробка досить простого для широкої практики способу врахування цієї похибки є актуальним завданням. Проведено оцінку сучасного стану методів аналізу процесу повірки ЗВТ, методів аналізу і способів підвищення достовірності повірки. На підставі цього розроблено алгоритми статистичного імітаційного моделювання процедури повірки. Показано, що запропонований алгоритм моделювання дозволяє досліджувати вплив нестабільності метрологічних характеристик засобів вимірювань на показники достовірності результатів повірки шляхом відбраковування та градуювання. Результати роботи можуть бути корисними підприємствам, що проектують та виробляють засоби вимірювання, калібрувальним та повірочним лабораторіям, що проводять повірку, визначають міжповірочний інтервал засобів вимірювання.
  • Документ
    Дослідження невизначеності вимірювань геометричних параметрів скребкових конвеєрів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Новицька, Катерина Вікторівна
    Дана робота присвячена питанню розробки методики геометричних параметрів скребкових конвеєрів в процесі їх подальшої експлуатації при виконанні певних типів робіт. Метою роботи є оцінювання змінювання геометричних параметрів скребкових конвеєрів, обумовленого зношуванням його поверхні. Об'єкт дослідження – процес вимірювання геометричних параметрів скребкових конвеєрів з урахуванням їх зносу. Завдання роботи – здійснити опис і оцінювання параметрів, що здійснюють вплив на зношування елементів скребкового конвеєра під дією питомого тиску вугілля на поверхню. В роботі запропонована еквівалентна модель, яка враховує тільки один з інтегральних показників взаємодії гірничої маси з поверхнею СК. Це питомий тиск вугілля на поверхню конвеєру.