2022

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 14 з 14
  • Документ
    Методичні вказівки до вивчення дисципліни «Гідравліка, гідропневмопривод». Частина 2 : «Гідропневмопривод» : лабораторні роботи 1−8
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Аврунін, Г. А.; Пімонов, І. Г.
    Основою для складання методичних вказівок є навчальний план ХНАДУ, в який входить дисципліна «Гідравліка, гідропневмопривод (частина 2 – гідропневмопривод)» підготовки бакалаврів в галузі знань 13 - Механічна інженерія, спеціальності 133 - Галузеве машинобудування, за освітньою програмою - Галузеве машинобудування, яка розроблена на кафедрі БДМ ім. А.М. Холодова. Цим планом передбачається проведення 8 лабораторних робіт. Метою проведення занять є ознайомлення студентів с методиками розрахунків на основі використання основних законів і рівнянь для визначення зусиль, витрат та втрат робочої рідини, визначення вихідних параметрів та ККД гідропристроів, зокрема насосів, гідроциліндрів, гідромоторів та гідророзподільників. Також розглянуті методики розрахування швидкості гідроциліндрів і гідромоторів при застосуванні дросельного регулювання витрати робочої рідини. Приділено увагу на ознайомлення студентів з основними позначками гідропристроїв на гідравлічних принципових схемах і правилами їх з’єднання. В основі складання лабораторних робіт є методика навчання фірми «Festo Didactic» (Hydraulics course for vocational training Instructors manual – курс гідравліки для професійного навчання, інструкція викладача) та досвід викладання дисциплін в ХНАДУ, пов’язаних з об’ємним гідроприводом та гідропневмоавтоматикою.
  • Документ
    Методичні вказівки до вивчення дисципліни «Гідравліка, гідропневмопривод». Частина 2 : «Гідропневмопривод» : лабораторні роботи 1−4
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Аврунін, Г. А.; Пімонов, І. Г.
    Основою для складання методичних вказівок є навчальний план ХНАДУ, в який входить дисципліна «Гідравліка, гідропневмопривод (частина 2 – гідропневмопривод)» підготовки бакалаврів в галузі знань 13 - Механічна інженерія, спеціальності 133 - Галузеве машинобудування, за освітньою програмою - Галузеве машинобудування, яка розроблена на кафедрі БДМ ім. А.М. Холодова. Цим планом передбачається проведення 8 лабораторних робіт. Метою проведення занять є ознайомлення студентів с методиками розрахунків на основі використання основних законів і рівнянь для визначення зусиль, витрат та втрат робочої рідини, визначення вихідних параметрів та ККД гідропристроів, зокрема насосів, гідроциліндрів, гідромоторів та гідророзподільників. Також розглянуті методики розрахування швидкості гідроциліндрів і гідромоторів при застосуванні дросельного регулювання витрати робочої рідини. Приділено увагу на ознайомлення студентів з основними позначками гідропристроїв на гідравлічних принципових схемах і правилами їх з’єднання. В основі складання лабораторних робіт є методика навчання фірми «Festo Didactic» (Hydraulics course for vocational training Instructors manual – курс гідравліки для професійного навчання, інструкція викладача) та досвід викладання дисциплін в ХНАДУ, пов’язаних з об’ємним гідроприводом та гідропневмоавтоматикою.
  • Документ
    Методичні вказівки до вивчення дисципліни «Гідравліка, гідропневмопривод» : у 4 ч. Частина 1 : «Гідропневмопривод» : лекції 1–5
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Аврунін, Г. А.
    Основою для складання методичних вказівок є навчальний план ХНАДУ, в який входить дисципліна «Гідравліка, гідропневмопривод (частина 2 – гідро пневмопривод)» підготовки бакалаврів в галузі знань 13 - Механічна інженерія, спеціальності 133 - Галузеве машинобудування, за освітньою програмою - Галузеве машинобудування, яка розроблена на кафедрі БДМ ім. А.М. Холодова. Цим планом передбачається проведення 16 лекційних занять. Метою проведення теретичних занять є ознайомлення студентів с основними законами та рівняннями, конструкціями гідропристроїв, методиками їх розрахунків на основі використання основних законів і рівнянь для визначення зусиль, витрат та втрат робочої рідини, визначення вихідних параметрів та ККД гідропристроів, зокрема насосів, гідроциліндрів, гідромоторів та гідророзподільників. Також розглянуті методики розрахування швидкості гідроциліндрів і гідромоторів при застосуванні дросельного та машинного способів регулювання витрати робочої рідини В основі складання лекцій є сучасні інформаційні видання та учбово методична література провідних вітчизняних та закординних фахівців, попередній досвід викладання дисциплін в ХНАДУ, пов’язаних з об’ємним гідроприводом та гідро пневмоавтоматикою, методика навчання фірми «Festo Didactic» (Hydraulics course for vocational training Instructors manual – курс гідравліки для професійного навчання, інструкція викладача). Видання складається з 4 частин. Частина 1 (лекції 1 – 5).
  • Документ
    Методичні вказівки до вивчення дисципліни «Гідравліка, гідропневмопривод» : у 4 ч. Частина 2 : «Гідропневмопривод» : лекції 6–10
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Аврунін, Г. А.
    Основою для складання методичних вказівок є навчальний план ХНАДУ, в який входить дисципліна «Гідравліка, гідропневмопривод (частина 2 – гідро пневмопривод)» підготовки бакалаврів в галузі знань 13 - Механічна інженерія, спеціальності 133 - Галузеве машинобудування, за освітньою програмою - Галузеве машинобудування, яка розроблена на кафедрі БДМ ім. А.М. Холодова. Цим планом передбачається проведення 16 лекційних занять. Метою проведення теретичних занять є ознайомлення студентів с основними законами та рівняннями, конструкціями гідропристроїв, методиками їх розрахунків на основі використання основних законів і рівнянь для визначення зусиль, витрат та втрат робочої рідини, визначення вихідних параметрів та ККД гідропристроів, зокрема насосів, гідроциліндрів, гідромоторів та гідророзподільників. Також розглянуті методики розрахування швидкості гідроциліндрів і гідромоторів при застосуванні дросельного та машинного способів регулювання витрати робочої рідини В основі складання лекцій є сучасні інформаційні видання та учбово-методична література провідних вітчизняних та закординних фахівців, попередній досвід викладання дисциплін в ХНАДУ, пов’язаних з об’ємним гідроприводом та гідро пневмоавтоматикою, методика навчання фірми «Festo Didactic» (Hydraulics course for vocational training Instructors manual – курс гідравліки для професійного навчання, інструкція викладача). Видання складається з 4 частин. Частина 2 (лекції 6 – 10)
  • Документ
    Методичні вказівки до вивчення дисципліни «Гідравліка, гідропневмопривод» : у 4 ч. Частина 3 : «Гідропневмопривод» : лекції 11–13
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Аврунін, Г. А.
    Основою для складання методичних вказівок є навчальний план ХНАДУ, в який входить дисципліна «Гідравліка, гідропневмопривод (частина 2 – гідро пневмопривод)» підготовки бакалаврів в галузі знань 13 - Механічна інженерія, спеціальності 133 - Галузеве машинобудування, за освітньою програмою - Галузеве машинобудування, яка розроблена на кафедрі БДМ ім. А.М. Холодова. Цим планом передбачається проведення 16 лекційних занять. Метою проведення теретичних занять є ознайомлення студентів с основними законами та рівняннями, конструкціями гідропристроїв, методиками їх розрахунків на основі використання основних законів і рівнянь для визначення зусиль, витрат та втрат робочої рідини, визначення вихідних параметрів та ККД гідропристроів, зокрема насосів, гідроциліндрів, гідромоторів та гідророзподільників. Також розглянуті методики розрахування швидкості гідроциліндрів і гідромоторів при застосуванні дросельного та машинного способів регулювання витрати робочої рідини В основі складання лекцій є сучасні інформаційні видання та учбово-методична література провідних вітчизняних та закординних фахівців, попередній досвід викладання дисциплін в ХНАДУ, пов’язаних з об’ємним гідроприводом та гідро пневмоавтоматикою, методика навчання фірми «Festo Didactic» (Hydraulics course for vocational training Instructors manual – курс гідравліки для професійного навчання, інструкція виклада). Видання складається з 4 частин. Частина 3 (лекції 11 – 13)
  • Документ
    Методичні вказівки до вивчення дисципліни «Гідравліка, гідропневмопривод» : у 4 ч. Частина 4 : «Гідропневмопривод» : лекції 14–16
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Аврунін, Г. А.
    Основою для складання методичних вказівок є навчальний план ХНАДУ, в який входить дисципліна «Гідравліка, гідропневмопривод (частина 2 – гідро пневмопривод)» підготовки бакалаврів в галузі знань 13 - Механічна інженерія, спеціальності 133 - Галузеве машинобудування, за освітньою програмою - Галузеве машинобудування, яка розроблена на кафедрі БДМ ім. А.М. Холодова. Цим планом передбачається проведення 16 лекційних занять. Метою проведення теретичних занять є ознайомлення студентів с основними законами та рівняннями, конструкціями гідропристроїв, методиками їх розрахунків на основі використання основних законів і рівнянь для визначення зусиль, витрат та втрат робочої рідини, визначення вихідних параметрів та ККД гідропристроів, зокрема насосів, гідроциліндрів, гідромоторів та гідророзподільників. Також розглянуті методики розрахування швидкості гідроциліндрів і гідромоторів при застосуванні дросельного та машинного способів регулювання витрати робочої рідини В основі складання лекцій є сучасні інформаційні видання та учбово-методична література провідних вітчизняних та закординних фахівців, попередній досвід викладання дисциплін в ХНАДУ, пов’язаних з об’ємним гідроприводом та гідро пневмоавтоматикою, методика навчання фірми «Festo Didactic» (Hydraulics course for vocational training Instructors manual – курс гідравліки для професійного навчання, інструкція викладача). Видання складається з 4 частин. Частина 4 (лекції 14 – 16)
  • Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт з дисципліни «Проектування трансмісій будівельних і дорожніх машин». Частина1
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Ковалевський, С. Г.
    Методичні вказівки розроблено з метою надання допомоги при підготовці та виконанні практичних робот з дисципліни «Проектування трансмісій будівельних і дорожніх машин». Частина 1.
  • Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт з дисципліни «Проектування трансмісій будівельних і дорожніх машин». Частина 2
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Ковалевський, С. Г.
    Методичні вказівки розроблено з метою надання допомоги при підготовці та виконанні практичних робот з дисципліни «Проектування трансмісій будівельних і дорожніх машин».
  • Документ
    Методичні вказівки та завдання до виконання практичних занять з дисципліни «Модульне проектування машин»
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Кириченко, І. Г.; Рагулін, В. М.
    Методичні вказівки розроблено для вирішення індивідуальних завдань з метою формування знань, вмінь та навичок з виконання побудови геометричних моделей тривимірних деталей та машини в цілому за допомогою модульних елементів вузлів та агрегатів машин з використанням середовища динамічного пакета Autodesk Inventor (AI).
  • Документ
    Методичні вказівки до курсової роботи з дисципліни «Якість машин»
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Пімонов, І. Г.
    Мета даних методичних вказівок – полегшити студентам освоєння дисципліни «Якість машин», надати їм знання і необхідні практичні навики за оцінкою якості машин і визначенню основних параметрів, що формують якість машин, а також за основними методами забезпечення якості в експлуатації. Курсова робота складається з 11 завдань, які виконуються за варіантом. Варіант визначається за останньою цифрою номеру залікової книжки або за останньою цифрою номеру залікової книжки і передостанньою цифрами (парна і непарна цифри). Кожне завдання має приклад рішення і данні, необхідні для виконання студентом свого варіанту. Для студентів механічного факультету навчання та ЦОП спеціальності 133 Галузеве машинобудування освітньої програми «Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини і обладнання»
  • Документ
    Методичні вказівки до практичних занять з вибіркової дисципліни «Нормоконтроль та академічна доброчесність» : для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» усіх спеціальностей
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Букрєєва, О. С.
    Ці методичні вказівки призначені для студентів першого курсу магістратури усіх галузей знань та спеціальностей з метою надання допомоги при підготовці та виконанні практичних робот з дисципліни «Нормоконтроль та академічна доброчесність». Вони можуть бути корисними також бакалаврам та аспірантам під час виконання ними кваліфікаційної роботи. Ці методичні вказівки містять відомості щодо написання рецензії на наукову роботу, оформлення бібліографічних посилань, сервісів перевірки текстів на плагіат, визначення поняття плагіату, встановлення рівня академічної недоброчесності, відповідальності за порушення норм академічної недоброчесності, написання наукового тексту. Методичні вказівки складено згідно з програмою дисципліни. По завершенні вивчення дисципліни студенти будуть вміти оформлювати кваліфікаційні роботи та дотримуватися норм академічної доброчесності під час їх написання та у навчальному процесі взагалі.
  • Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи з вибіркової дисципліни «Нормоконтроль та академічна доброчесність» : для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» усіх спеціальностей
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Букрєєва, О. С.
    Ці методичні вказівки призначені для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» з метою надання допомоги при підготовці та виконанні самостійної роботи з дисципліни «Нормоконтроль та академічна доброчесність». Вони містять відомості щодо організації вивчення дисципліни під час денного або заочного навчання, загальні вказівки щодо самостійної роботи, завдання та її контроль, питання до заліку. Методичні вказівки складено згідно з програмою дисципліни.
  • Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Стандартизація систем менеджменту» : для студентiв галузi знань 15 "Автоматизація та приладобудування" спецiальностi 152 "Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка" освiтньо-квалiфiкацiйного рiвня "магістр"
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Букрєєва, О. С.
    Ці методичні вказівки призначені для студентів першого курсу магістратури галузі знань 15 «Автоматизація та приладобудування» спеціальності 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка» з метою надання допомоги при підготовці та виконанні практичних робіт з дисципліни «Стандартизація систем менеджменту». Вони містять відомості щодо організації вивчення дисципліни, загальні вказівки щодо самостійної роботи, завдання та її контроль. Методичні вказівки складено згідно з програмою дисципліни відповідно до освітньо-професійної програми «Інтелектуальні інформаційно-вимірювальні технології» та навчального плану підготовки магістрів.
  • Документ
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Стандартизація систем менеджменту» : для студентiв галузi знань 15 "Автоматизація та приладобудування" спецiальностi 152 "Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка" освiтньо-квалiфiкацiйного рiвня "магістр"
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Букрєєва, О. С.
    Ці методичні вказівки призначені для студентів першого курсу магістратури галузі знань 15 «Автоматизація та приладобудування» спеціальності 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка» з метою надання допомоги при підготовці та виконанні практичних робот з дисципліни «Стандартизація систем менеджменту». Вони можуть бути корисними також бакалаврам та аспірантам під час виконання ними кваліфікаційної роботи. Ці методичні вказівки містять відомості щодо процесів розроблення міжнародних документів ISO, правил оформлення та викладення тексту міжнародних стандартів, галузевих та інтегрованих систем менеджменту. Методичні вказівки складено згідно з програмою дисципліни відповідно до освітньої програми «Інтелектуальні інформаційно-вимірювальні технології» та навчального плану підготовки магістрів. По завершенні вивчення дисципліни студенти будуть вміти оформлювати міжнародні стандарти, складати та організовувати впровадження інтегрованих систем менеджменту, розрізняти особливості галузевих систем менеджменту.