2013
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1353
Переглянути
Перегляд 2013 за Ключові слова "автотранспортнi засоби"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Бiмодальний трансформений транспортний засiб(2013) Авiлов, Андрiй Iгоревич; Гладка, Надiя Миколаївна; Нехаєв, Євгенiй Миколайович; Федченко, Владислав Володимирович; Сiренко, Олена Сергiївна; Тернюк, Микола Емануiлович1. Бімодальний трансформерний транспортний засіб, що містить раму або кузов з кабіною, оснащеною системою управління напрямком руху, гальмівну систему з блоком управління, трансмісію з блоком управління коробкою зміни швидкості та напряму обертання коліс, двигун, колісний візок з кінематично поєднаними з трансмісією колесами, колійні залізничні візки і механізми кріплення, який відрізняється тим, що до його складу включено один або кілька силових агрегатів у складі двигуна з двостороннім вихідним валом, поєднаних з обома сторонами вихідного вала двома, укомплектованими блоками управління, коробками зміни швидкості та напряму обертання коліс з трансмісіями з валами, та пустотілі кривошипні поворотні модулі з механізмами самогальмування кривошипів і приводами з блоками управління, при цьому вихідні вали коробок зміни швидкості та напряму обертання коліс виконані перпендикулярними вхідним валам, вали трансмісії розташовані в пустотілих кривошипах, а блоки управління приводами механізмів самогальмування і коробок зміни швидкості та напряму обертання коліс поєднані з системою управління напрямком руху та блоком управління гальмівною системою. 2. Засіб за п. 1, який відрізняється тим, що довжина кривошипу визначається згідно із залежністю: Д=(Ша-Шз)/4, (1) де: Д - довжина кривошипу, м; Ша - ширина автомобільної колії, м; Шз - ширина залізничної колії, м.Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2013) Абрамчук, Федiр Iванович; Манойло, Володимир Максимович; Жилiн, Сергiй Сергiйович; Харченко, Анатолiй Iванович; Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Липинський, Михайло Сергiйович; Разарьонов, Леонiд ВолодимировичКомбінована силова установка транспортного засобу, що містить два двигуни, які використовують різні джерела енергії - двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) і пневмодвигун, виконаний з можливістю проходження робочого тіла із пневмобалона через теплообмінник, встановлений в приймальній трубі глушника, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, причому механізм трансмісії виконано у вигляді планетарного механізму, один вал якого пов'язаний з ДВЗ, другий - з пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу (АТЗ) та автономним компресором, яка відрізняється тим, що в рідинний патрубок системи охолодження ДВЗ встановлено додатковий теплообмінник для попереднього нагріву робочого тіла перед його нагрівом у теплообміннику, розташованому в приймальній трубі глушника.Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2013) Абрамчук, Федiр Iванович; Манойло, Володимир Максимович; Жилiн, Сергiй Сергiйович; Харченко, Анатолiй Iванович; Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Липинський, Михайло Сергiйович; Разарьонов, Леонiд ВолодимировичКомбінована силова установка автотранспортного засобу, що містить два двигуни, які використовують різні джерела енергії - двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) і пневмодвигун, виконаний з можливістю проходження робочого тіла із пневмобалона через теплообмінник, встановлений в приймальній трубі глушника, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, причому механізм трансмісії виконано у вигляді планетарного механізму, один вал якого пов'язаний з ДВЗ, другий - з пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу (АТЗ) та автономним компресором, яка відрізняється тим, що в рідинний патрубок системи охолодження ДВЗ встановлено додатковий теплообмінник для попереднього нагріву робочого тіла перед його нагрівом у теплообміннику, розташованому в приймальній трубі глушника.Документ Система рекуперацiї енергiї автотранспортного засобу(2013) Азаров, Олег Вiльєнтович; Сєрiков, Георгiй Сергiйович; Сєрiкова, Iрина Олексiївна; Смирнов, Олег ПетровичСистема рекуперації енергії автотранспортного засобу, що містить в конструкції підвіски демпфери з електромагнітними зв'язками, яка відрізняється тим, що як демпфери з електромагнітними зв'язками використовуються електричні генератори, що перетворюють механічну енергію вертикальних коливань корпусу АТЗ в електричну, яка подається безпосередньо на тягові електродвигуни АТЗ.Документ Спосiб рекуперацiї енергiї автотранспортного засобу(2013) Бажинов, Олексiй Васильович; Сєрiков, Георгiй Сергiйович; Сєрiкова, Iрина Олексiївна; Панiкарський, Олександр СергiйовичСпосіб рекуперації енергії автомобільного засобу автотранспортного засобу за рахунок перетворення механічної енергії автотранспортного засобу в електричну за допомогою електромагнітного перетворювача, який відрізняється тим, що рекуперації підлягає механічна енергія вертикальних коливань корпусу автотранспортного засобу, а як електромагнітні перетворювачі використовуються демпфери підвіски з електромагнітними зв'язками.Документ Трансформне колесо для бiмодального транспорту(2013) Авiлов, Андрiй Iгоревич; Гладка, Надiя Миколаївна; Нехаєв, Євгенiй Миколайович; Федченко, Владислав Володимирович; Сiренко, Олена Сергiївна; Тернюк, Микола ЕмануiловичТрансформерне колесо для бімодального транспорту, що має ступицю з отворами для кріплення, диск комірчастої пружної конструкції та розташований на периферії цього диска пружний обід з протектором на випуклій периферійній частині ободу, яке відрізняється тим, що до складу колеса введені знімні елементи у вигляді скріплюючих деталей та диска, на периферії якого розташовані реборда і бандаж, на центральній частині перпендикулярно до полотна диска рівномірно по площині закріплені шестигранні призми, а в центральній частинівиконані отвори для центрування і кріплення диска, при цьому в ступиці виконані додаткові отвори, центри яких співпадають з центрами отворів на диску, а геометричні розміри, кутова орієнтація та місця розташування шестигранних призм відповідають розмірам кутової орієнтації та місцям розташування комірок диска пружної комірчастої конструкції.