Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3899
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Ключові слова "безпека дорожнього руху"
Зараз показуємо 1 - 20 з 26
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Визначення показників безпеки дорожнього руху на ділянках автомобільних доріг загального користування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Озерянський, Олександр ОлександровичМета – підвищення безпеки дорожнього руху на ділянках автомобільних доріг. Отримані результати – робота вміщує повну характеристику ділянки дороги, яка обрана для дослідження, існуючих умов руху і поточного стану аварійності. В роботі були розглянуті методи організації дорожнього руху на дорогах. Особлива увага приділена методам оцінки рівня безпеки руху. На основі застосування методів оцінки рівня безпеки та методів організації дорожнього руху визначені ділянки дороги з високим рівнем аварійності, для запропоновані заходи з удосконалення організації руху. Зокрема запропоновано облаштування перехідно-швидкісних смуг, підвищення видимості та оновлення (встановлення) необхідних технічних засобів організації дорожнього руху на ділянках дороги загального користування.Документ Визначення рівня безпеки на дорозі Харків-Довжанський (422-485 км). Частина 1. Оцінка впливу дорожніх умов на безпеку дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Валяєв, Олег ОлеговичМета дослідження: підвищення безпеки дорожнього руху. Об’єкт дослідження – вплив дорожніх умов на безпеку дорожнього руху. Предметом дослідження є оцінка впливу дорожніх умов на безпеку дорожнього руху. Методи дослідження: методи натурних обстежень, розрахункові методи визначення часткових коефіцієнтів аварійності, побудова лінійного графіку аварійності. У роботі проведено аналіз методів організації дорожнього руху на автодорогах; визначено особливості об’єкту дослідження; побудовано лінійний графік аварійності на дорозі; обґрунтовано заходи для зниження рівня аварійності на небезпечних ділянках дороги. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції та ремонті досліджуваної ділянки 422 – 485 км автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогахДокумент Визначення рівня безпеки на дорозі Харків-Довжанський (422-485 км). Частина 2. Вплив споживчих властивостей дороги на швидкість дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Голотовський, Даниїл ВолодимировичМета дослідження: підвищення безпеки дорожнього руху на дорозі за рахунок забезпечення розрахункової швидкості руху. Об’єкт дослідження – дорожній рух на автомобільних дорогах. Предметом дослідження є показники споживчих властивостей дороги. Методи дослідження: методи натурних обстежень, розрахункові методи визначення показників споживчих властивостей дороги. У дипломній роботі проведено аналіз техніко-економічних показників стану дороги та умов руху; здійснено аналіз лінійного графіку аварійності на об’єкті дослідження; визначено коефіцієнти споживчих властивостей дороги; побудовані лінійні графіки забезпечення розрахункової швидкості на небезпечних ділянках дороги; розроблено схему розташування технічних засобів на складних ділянках дороги. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції та ремонті досліджуваної ділянки 422 – 485 км автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогах.Документ Визначення рівня безпеки на дорозі Харків-Довжанський (422-485 км). Частина 3. Оцінка безпеки на складних перехрестях дороги(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Ковалівський, Микола ВікторовичМета дослідження: підвищення безпеки дорожнього руху на багаторівневому перетинанні. Об’єкт дослідження – дорожній рух на автомобільній дорозі. Предметом дослідження є показники безпеки на багаторівневому перетинанні. Методи дослідження: методи натурних обстежень, метод конфліктних точок, розрахункові методи визначення планувальних характеристик багаторівневого перетинання. У роботі визначено особливості проектування багаторівневих перетинань; визначено параметри перехрестя та транспортного потоку; проведено оцінку безпеки дорожнього руху на перетинанні; розроблено планувальну схему багаторівневого перетинання для підвищення безпеки дорожнього руху. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції та ремонті досліджуваної ділянки 422 – 485 км автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогах.Документ Вплив дорожніх умов на безпеку дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Музичук, Юрій ВасильовичМета дослідження: визначення небезпечних ділянок на автомобільних дорогах. Об’єкт дослідження – виникнення ризику скоєння дорожньо-транспортної пригоди. Предметом дослідження є методи визначення показників аварійності на дорогах. Методи дослідження: методи натурних обстежень, методи визначення підсумкового коефіцієнту аварійності, методи прогнозування кількості дорожньо-транспортних пригод. У роботі проведено аналіз впливу параметрів транспортного потоку та дорожніх умов на безпеку дорожнього руху на автошляхах; розраховано значення підсумкового коефіцієнта на об’єкті дослідження; визначено небезпечну швидкість руху на дорозі; визначено прогнозну кількість ДТП на небезпечних ділянках та обрано заходи щодо підвищення безпеки дорожнього руху на об’єкті дослідження. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції або ремонті автомобільної дороги Р-46 Харків – Охтирка на ділянці 60км+200 – 103км+200. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогах.Документ Вплив людського фактору на рівень аварійності вулично-дорожньої мережі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Косенко, Анастасія ОлександрівнаОб’єктом роботи є транспортний процес.Предметом роботи є психофізіологічні якості водія, що впливають на безпеку дорожнього руху. Метою даної роботи є визначення взаємозв’язку людського фактору та рівня аварійності вулично-дорожньої мережі. В ході виконання атестаційної роботи було виконано аналіз стану організації дорожнього руху, обрано необхідні заходи для підвищення безпеки та проведено дослідження ефективності розроблених заходів.Документ Впровадження світлофорного регулювання на перехресті вул. Гольдбергівська - пров. Рибасівський(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Матієв, МухіддінМета роботи – розробка заходів для підвищення безпеки дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста. Об’єкт дослідження – організація дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста. Предмет дослідження – вплив організації дорожнього руху на безпеку дорожнього руху. Метод дослідження – аналітичний. В роботі проведений аналіз організації дорожнього руху на перехресті і пішохідних переходах та основні напрямки підвищення безпеки на них. Отримані результати – запропоновані заходи щодо підвищення безпеки дорожнього руху на перехресті вул. Гольдбергівська – пров. Рибасівський, а саме: введення світлофорного регулювання у жорсткому управлінні. Розроблені заходи можуть бути використані на практиці при реорганізації дорожнього руху на перехресті вул. Гольдбергівська – пров. Рибасівський з метою підвищення безпеки дорожнього руху на перехресті.Документ Дослідження впливу тривалості проміжного такту на безпеку дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Муляренко, Марія ЮріївнаОб’єкт дослідження – дорожній рух на регульованому перехресті. Мета роботи – підвищення безпеки дорожнього руху за рахунок використання в структурі циклу світлофорного регулювання одночасної роботи забороняючих сигналів світлофору в обох конфліктуючих напрямках. Метод дослідження – натурні спостереження, імітаційне моделювання. Доведено, що ефективне регулювання руху та забезпечення безпеки на дорозі значною мірою залежить від належної роботи світлофорної сигналізації. Використання перехідних інтервалів у циклі світлофорного регулювання є обґрунтованою необхідністю, оскільки практика показує їх важливість для забезпечення безпеки та ефективності дорожнього руху на перехрестях. Порівняні режими роботи світлофорної сигналізації на перехресті вулиць Миру та Северина Потоцького: 1 - існуючий; 2 - запропонований з використанням перехідних інтервалів у циклі; 3 - запропонований з використанням часу для безперешкодного повороту ліворуч, крім перехідних інтервалів. Використання перехідних інтервалів у циклі дозволяє зменшити число ДТП на 70%, але при цьому спостерігається погіршення соціальних та екологічних показників. Тому у подальших дослідженнях потрібно розглянути більше методів оптимального регулювання дорожнього руху, щоб досягти компромісу між безпекою та ефективністю.Документ Організація дорожнього руху на ділянках вулично-дорожньої мережі м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Багіров, Хаям Вугар ОглиОб’єкт дослідження - організація дорожнього руху на перехресті. Предмет дослідження - вплив організації дорожнього руху на безпеку руху і величину затримки транспортних засобів. Мета роботи – розробка заходів щодо підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті. Метод дослідження – аналітичний. В роботі проведено аналіз схем організації дорожнього руху на перехресті вулиць Підгірна та Привокзальна. Отримані результати – запропоновані заходи щодо поліпшення організації дорожнього руху на перехресті Підгірна та Привокзальна. З запропонованих заходів, варіант світлофорного регулювання є найбільш ефективним по величині середньої затримки на перехресті і безпеки дорожнього руху. Але він потребує певну кількість капітальних вкладень. Розроблені заходи можуть бути використані на практиці при реорганізації дорожнього руху на перехресті вулиць Підгірна та Привокзальна з метою підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті.Документ Оцінка якості організації дорожнього руху на вузлі в одному рівні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Явтушенко, Дмитро ВолодимировичМета – підвищення ефективності дорожнього руху на перехресті ВДМ за рахунок визначення оптимальних параметрів циклу світлофорного регулювання. Отримані результати – робота вміщує повну характеристику району дослідження, умови руху і стан аварійності існуючої схеми організації дорожнього руху. В роботі були розглянуті методи організації дорожнього руху на улицях і дорогах населених пунктів. Отримані результати – запропоновано заходи з реорганізації дорожнього руху на вузлах ВДМ міста, які мають зменшити затримки транспортних засобів та кількість ДТП. Розроблені локальні заходи, що підвищують рівень безпеки руху. Рекомендації з впровадження – застосування отриманих результатів необхідне для зменшення аварійності та підвищення ефективності дорожнього руху на вузлах вулично-дорожньої мережі великих та середніх міст. Область застосування – вузли в одному рівні на вулично-дорожній мережі міста.Документ Підвищення безпеки дорожнього руху на ділянці дороги М-27(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Великий, Олександр КостянтиновичМета дослідження: підвищення безпеки дорожнього руху на дорозі загального користування. Об’єкт дослідження – дорожній рух на автомобільній дорозі. Предметом дослідження є показники безпеки дорожнього руху. Методи дослідження: аналіз літературних джерел, метод визначення підсумкового коефіцієнта аварійності, метод визначення коефіцієнта безпеки, розрахунки параметрів розташування дорожніх знаків. У роботі для усіх ділянок дороги було визначено значення підсумкового коефіцієнта аварійності та значення коефіцієнта безпеки, за якими обрано найбільш небезпечні ділянки дороги. Запропоновані заходи по підвищенню безпеки дорожнього руху. Рекомендації з впровадження: результати, що отримані у дипломній роботі, можуть бути рекомендовані до застосуванні при реконструкції та ремонті ділянки автомобільної дороги, що досліджувалася.Документ Підвищення безпеки дорожнього руху на перехресті в районі Панасівки м. Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Тагієв, Самін СархановичОб’єкт дослідження - організація дорожнього руху на перехресті. Предмет дослідження - вплив організації дорожнього руху на безпеку руху і величину затримки транспортних засобів. Мета роботи – розробка заходів щодо підвищення ефективності організації дорожнього руху на нерегульованому перехресті. Метод дослідження – аналітичний. В роботі проведено порівняльний аналіз схем організації дорожнього руху на перехресті вул. Велика Панасівська – вул. Чеботарська м. Харкова. Отримані результати – запропоновані заходи щодо поліпшення організації дорожнього руху на перехресті вул. Велика Панасівська – вул. Чеботарська м. Харкова, а саме: зміна пріоритету проїзду перехрестя та запровадження введення світлофорного регулювання. З двох запропонованих заходів другий варіант є найбільш ефективним по величині середньої затримки на перехресті і безпеки дорожнього руху. Але він потребує значну кількість капітальних вкладень у порівнянні з першим варіантом. Розроблені заходи можуть бути використані на практиці при реорганізації дорожнього руху на перехресті вул. Велика Панасівська – вул. Чеботарська м. Харкова з метою підвищення ефективності організації дорожнього руху на нерегульованому перехрестіДокумент Розробка заходів удосконалення дорожнього руху на ділянці дороги Одеса-Мелітополь(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бурлака, Вікторія АндріївнаМета дослідження: підвищення безпеки дорожнього руху на дорозі. Об’єкт дослідження – дорожній рух на автомобільних дорогах. Предметом дослідження є метод визначення підсумкового коефіцієнту аварійності. Методи дослідження: методи аналізу паспорту дороги, метод конфліктних крапок визначення безпеки перехрестя, побудова лінійних графіків аварійності ділянок дороги. У дипломній роботі проведено аналіз стану дороги та умов руху; здійснено аналіз лінійного графіку аварійності на об’єкті дослідження; побудовані лінійні графіки аварійності на небезпечних ділянках дороги; розроблено схему розташування технічних засобів на складних ділянках дороги, запропоновано заходи по підвищенню безпеки дорожнього руху. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції та ремонті досліджуваної ділянки автомобільної дороги. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогах.Документ Розробка плану та етапів проведення аудиту безпеки дорожнього руху нерегульованого перехрестя(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Величко, Денис РуслановичОб’єкт дослідження – дорожній рух на перетинаннях вулично-дорожньої мережі міста. Предмет дослідження – дорожній рух на нерегульованому перетинанні ВДМ міста. Мета – підвищення ефективності дорожнього руху нерегульованого перетинання на основі застосування методів аудиту безпеки дорожнього руху. Отримані результати: на основі застосування методів аудиту безпеки дорожнього руху виявлені недоліки в організації дорожнього руху, що полягають в невідповідності наявної інфраструктури до потреб в пересуванні та використанні розглянутого перехрестя. Запропоновано адаптовану для нерегульованого перехрестя форму аркушу аудиту безпеки дорожнього руху та сформовано рекомендації по етапам проведення аудиту. Виявлені недоліки дозволили визначити напрямки подальшого розвитку розглянутого нерегульованого перехрестя.Документ Розробка рекомендацій з удосконалення організації дорожнього руху на перехресті зі світлофорним регулюванням в м. Одеса(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Давидов, Станіслав ВолодимировичОб’єкт дослідження – дорожній рух на перехресті зі світлофорним регулюванням. Предмет дослідження – ефективність дорожнього руху на перехресті в одному рівні зі світлофорним регулюванням. Мета – підвищення ефективності дорожнього руху перехресті в одному рівні на основі управління параметрами світлофорного регулювання. Метод дослідження – натурні спостереження, математичне моделювання, імітаційне моделювання. Отримані результати: проведено порівняння результатів моделювання функціонування перехрестя в одному рівні при різних налаштуваннях світлофорного регулювання; запропоновані шляхи підвищення ефективності дорожнього руху на перехресті в одному рівні – альтернативний режим регулювання, та зміна геометрії об’єкту; запропоновано удосконалення роботи світлофорного об’єкту на перехресті вулично-дорожньої мережі м. Одеса.Документ Розробка схеми організації дорожнього руху на складних перехрестях м. Херсон(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Поліщук, Владислав ВадимовичМета роботи: підвищення безпеки дорожнього руху на елементах вулично-дорожньої мережі міста. Об’єкт дослідження: дорожній рух на складних перехрестях міста. Предметом дослідження є методи організації дорожнього руху на складних перехрестях міста. Методи дослідження: аналітичний опис об’єкту, розрахунки параметрів локального регулювання, методи визначення параметрів транспортного потоку, методи визначення небезпеки конфліктних крапок, методи розташування зупиночних пунктів міського пасажирського транспорту. У дипломній роботі розраховані параметри зупиночного режиму міського пасажирського транспорту. Розраховані параметри кільцевого перетинання на об’єкті дослідження. Визначено параметри схем організації дорожнього руху на складних перехрестях міста , що впливають на підвищення безпеки дорожнього руху.Документ Удосконалення заходів організації дорожнього руху на ділянці дороги Дніпро-Миколаїв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Балдич, Роман ВікторовичМета дослідження: удосконалення заходів організації дорожнього руху на автомобільній дорозі загального користування. Об’єкт дослідження – дорожній рух на автомобільній дорозі. Предметом дослідження є засоби регулювання дорожнього руху. Методи дослідження: методи аналізу нормативної документації, метод підсумкового коефіцієнта аварійності, розрахункові методи визначення місць установки дорожніх знаків, методи визначення екологічної та соціальної ефективності дорожнього руху. У роботі визначено особливості розробки схем розміщення технічних засобів регулювання на складних ділянках дороги; залізничних переїздах та на під'їзді до мостів. Проведено оцінку безпеки дороги методом визначення підсумкового коефіцієнта аварійності. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції та ремонті досліджуваної ділянки автомобільної дороги. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогахДокумент Удосконалення організації дорожнього руху на ділянці дороги Н12 Харків – Суми через місто Охтирка (км 55+000- км 62+000)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Міхно, Кирило ВолодимировичОб’єкт дослідження - організація дорожнього руху на перехресті. Предмет дослідження - вплив організації дорожнього руху на безпеку руху і величину затримки транспортних засобів. Мета роботи – розробка заходів щодо підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті. Метод дослідження – аналітичний. В роботі проведено аналіз схем організації дорожнього руху на ділянці дороги Н12 Харків – Суми через місто Охтирка (км 55+000- км 62+000). Отримані результати – запропоновані заходи щодо поліпшення організації дорожнього руху на ділянці дороги Н12 Харків – Суми через місто Охтирка (км 55+000- км 62+000). З запропонованих заходів, варіант світлофорного регулювання є найбільш ефективним по величині середньої затримки на перехресті і безпеки дорожнього руху. Але він потребує певну кількість капітальних вкладень. Розроблені заходи можуть бути використані на практиці при реорганізації дорожнього руху на ділянці дороги Н12 Харків – Суми через місто Охтирка (км 55+000- км 62+000). з метою підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на ділянці дороги районного значення Р-51 Мерефа - Лозова - Павлоград на ділянці км 140+000 - км 171+000 Харківської та Дніпропетровської областей(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Багиров, КамілОб’єкт дослідження - організація дорожнього руху на перехресті. Предмет дослідження - вплив організації дорожнього руху на безпеку руху і величину затримки транспортних засобів. Мета роботи – розробка заходів щодо підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті. Метод дослідження – аналітичний. В роботі проведено аналіз схем організації дорожнього руху на перехресті вулиць Підгірна та Привокзальна. Отримані результати – запропоновані заходи щодо поліпшення організації дорожнього руху на перехресті Підгірна та Привокзальна. З запропонованих заходів, варіант світлофорного регулювання є найбільш ефективним по величині середньої затримки на перехресті і безпеки дорожнього рухуДокумент Удосконалення організації дорожнього руху на окружній дорозі північно-західної частини м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Рибцов, Даніїл ІгоровичОб’єкт дослідження – дорожній рух ділянкою окружної дороги м. Харків. Мета – підвищення безпеки дорожнього руху. Метод дослідження – аналітичний. Отримані результати: проведено аналіз принципів організації дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування; досліджені характеристики транспортних потоків на ділянці окружної дороги; визначено параметри розміщення технічних засобів організації дорожнього руху, визначено параметри перехідно-швидкісних смуг на багаторівневому перетинанні, що дозволить підвищити безпеку руху. Рекомендації з впровадження: розроблені заходи застосовувати з метою підвищення безпеки дорожнього руху на окружній дорозі м. Харків.