Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3899
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Ключові слова "дорожньо-транспортна пригода"
Зараз показуємо 1 - 20 з 20
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вдосконалення організації дорожнього руху в західній частині Основ’янського району м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Корчуганов, Артем ВіталійовичМета роботи: підвищити безпеку і ефективність дорожнього руху по вулично-дорожній мережі західної частини Основ’янського району м. Харкова. Об’єкт дослідження: вулично-дорожня мережа західної частини Основ’янського району м. Харкова. Предмет дослідження: параметри дорожніх умов, що впливають на ефективність функціонування вулично-дорожньої мережі. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні задачі: 1. Проаналізувати поточний стан питання. 2. Провести аналіз параметрів транспортних потоків і безпеки руху. 3. Розробити заходи локального управління рухом на елементах мережі. 4. Оцінити ефективність проектних рішень. Метод дослідження: аналітичний. Отримані результати: проаналізована транспортна мережа щодо ефективності її функціонування. Розроблені локальні заходи, що підвищують рівень безпеки руху. Ступінь впровадження: доцільно застосувати для підвищення безпеки дорожнього руху.Документ Вплив дорожніх умов на безпеку дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Музичук, Юрій ВасильовичМета дослідження: визначення небезпечних ділянок на автомобільних дорогах. Об’єкт дослідження – виникнення ризику скоєння дорожньо-транспортної пригоди. Предметом дослідження є методи визначення показників аварійності на дорогах. Методи дослідження: методи натурних обстежень, методи визначення підсумкового коефіцієнту аварійності, методи прогнозування кількості дорожньо-транспортних пригод. У роботі проведено аналіз впливу параметрів транспортного потоку та дорожніх умов на безпеку дорожнього руху на автошляхах; розраховано значення підсумкового коефіцієнта на об’єкті дослідження; визначено небезпечну швидкість руху на дорозі; визначено прогнозну кількість ДТП на небезпечних ділянках та обрано заходи щодо підвищення безпеки дорожнього руху на об’єкті дослідження. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції або ремонті автомобільної дороги Р-46 Харків – Охтирка на ділянці 60км+200 – 103км+200. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогах.Документ Дослідження впливу схем організації дорожнього руху на перехресті на його екологічну безпеку(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Чередниченко, Артем ВіталійовичОб’єкт дослідження – дорожній рух на перехресті. Мета роботи – підвищення екологічної безпеки перехрестя шляхом вибору раціональної схеми організації дорожнього руху на ньому. Метод дослідження - натурно-аналітичний, імітаційне моделювання. Аналіз методів організації дорожнього руху дозволив виявити найбільш ефективні для організації руху та управління транспортними потоками на перетинаннях. Аналіз методів оцінки забруднення навколишнього середовища в залежності від методів організації дорожнього руху довів ефективність застосування програмного забезпечення PTV VISSIM. Шляхом моделювання дорожнього руху в програмному забезпеченні PTV VISSIM порівняні 3 варіанти схем організації руху на перетинанні вул. Миру – просп. Архітектора Альошина м. Харків: 1 - існуючий (регульоване перетинання з роз’їздом у 2 фази), 2 - як існуючий, але з перерахунком тривалості циклу, 3 - регульоване перетинання з роз’їздом у 2 фази зі зміненою геометрією перетинання. Порівняльний аналіз результатів розрахунків надав можливість обрати оптимальний варіант організації дорожнього руху з точки зору екологічної безпеки на перехресті – варіант 3. Для підтвердження доцільності вибору отриманий також соціальний показник – затримка руху одного транспортного засобу.Документ Дослідження впливу тривалості проміжного такту на безпеку дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Муляренко, Марія ЮріївнаОб’єкт дослідження – дорожній рух на регульованому перехресті. Мета роботи – підвищення безпеки дорожнього руху за рахунок використання в структурі циклу світлофорного регулювання одночасної роботи забороняючих сигналів світлофору в обох конфліктуючих напрямках. Метод дослідження – натурні спостереження, імітаційне моделювання. Доведено, що ефективне регулювання руху та забезпечення безпеки на дорозі значною мірою залежить від належної роботи світлофорної сигналізації. Використання перехідних інтервалів у циклі світлофорного регулювання є обґрунтованою необхідністю, оскільки практика показує їх важливість для забезпечення безпеки та ефективності дорожнього руху на перехрестях. Порівняні режими роботи світлофорної сигналізації на перехресті вулиць Миру та Северина Потоцького: 1 - існуючий; 2 - запропонований з використанням перехідних інтервалів у циклі; 3 - запропонований з використанням часу для безперешкодного повороту ліворуч, крім перехідних інтервалів. Використання перехідних інтервалів у циклі дозволяє зменшити число ДТП на 70%, але при цьому спостерігається погіршення соціальних та екологічних показників. Тому у подальших дослідженнях потрібно розглянути більше методів оптимального регулювання дорожнього руху, щоб досягти компромісу між безпекою та ефективністю.Документ Дослідження методів оцінки аварійності на автомобільних дорогах загального користування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Єршов, Іван МиколайовичОб’єкт дослідження є дорожній рух на автомобільних дорогах загального користування. Предмет дослідження є оцінка методів аварійності на автомобільних дорогах загального користування. Мета дослідження є аналіз причин і умов виникнення ДТП, виявлення потенційно небезпечних ділянок та оцінка стану аварійності на певній адміністративній території в транспортній системі та виявлення тенденцій в її змінах. Методи дослідження: аналітичний, статистичний. У дипломної роботі проведено аналіз методів визначення небезпечних ділянок на автомобільних дорогах. Визначені коефіцієнти аварійності та безпеки на досліджуваній ділянці автомобільної дороги М-18.Документ Порівняльний аналіз схем організації дорожнього руху на перехресті Гімназійна наб. – вул. Вернадського – пров. Подільський м. Харків.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Григорян, Дмитрій АрсеновичОб`єкт дослідження: стан дорожнього руху на регульованому перехресті. Предмет дослідження: схема організації дорожнього руху на перехресті вул. Гвардійців-Широнінців – вул. Валентинівська. Мета роботи: підвищення ефективності організації та безпеки дорожнього руху за рахунок зміни схеми пофазного роз`їзду. Метод дослідження: аналітичний, натурні спостереження транспортних і пішохідних потоків. Отримані результати: для підвищення рівня безпеки руху розроблено трифазну схему пофазного роз`їзду з виділенням окремої фази для лівоповоротних потоків. Для можливості впровадження трифазного режиму регулювання необхідно розширення проїзної частини на підходах до перехрестя по вул. Гвардійців-Широнінців. Запропоновано облаштування острівців безпеки на всіх підходах до перехрестяДокумент Підвищення безпеки руху пішоходів на ділянці просп. Правди в районі буд. 62 у м. Київ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Кошелєв, Андрій ІвановичОб’єкт: процес дорожнього руху на ділянці просп. Правди в районі буд. 62 у м. Київ.Мета роботи: підвищення безпеки і комфорту учасників дорожнього руху на ділянці просп. Правди в районі буд. 62 у м. Київ.Методи дослідження: натурні спостереження транспортних і пішохідних потоків, аналітичний, імітаційне моделювання. Отримані результати: проведено аналіз методів організації дорожнього руху; проаналізовано стан аварійності і визначено частку дорожньо-транспортних пригод за участі пішоходів; представлено результати обстежень параметрів дорожнього руху і дорожніх умов на ділянці вулиці; розроблено заходи з організації дорожнього руху для підвищення безпеки руху пішоходів; проаналізовано можливий результат впровадження запропонованих заходівДокумент Підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті вул. Миру – вул. Северина Потоцького м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Матвейчук, Данило ЮрійовичОб’єкт дослідження – дорожній рух на перехресті вул. Миру – вул. Северина Потоцького. Мета роботи – підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті. Метод дослідження – математичне та імітаційне моделювання. Аналіз аварійності та методів організації дорожнього руху на елементах вулично-дорожньої мережі дозволив виявити найбільш небезпечні елементи – нерегульовані перехрестя та ефективні методи з удосконаленню умов організації руху та управління транспортними потоками на них. Порівняні 3 варіанти схем організації руху: 1 - існуючий (нерегульоване перетинання), 2 - регульоване перетинання з роз’їздом у 2 фази, 3 - регульоване перетинання з роз’їздом у 3 фази (з окремою пішохідною фазою), шляхом моделювання в програмному забезпеченні PTV Vision VISSIM. Порівняльний аналіз результатів розрахунків надав можливість обрати оптимальний варіант організації дорожнього руху з точки зору основних вимог – безпеки, ефективності та комфортності, а саме варіант 2 – регульоване перетинання з роз’їздом у 2 фази. Отримані екологічні, соціальні та економічні показники з метою оцінки ефективності прийнятих рішень.Документ Підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті пр. Ювілейний – вул. Гвардійців-Широнінців м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Гирович, Влада ДмитрівнаОб`єкт дослідження: дорожній рух на перехресті. Предмет дослідження: схема організації дорожнього руху на перехресті пр. Ювілейний – вул. Гвардійців-Широнінців. Мета роботи: забезпечення безпечного руху на регульованому перехресті з високою інтенсивністю шляхом удосконалення схеми організації дорожнього руху. Метод дослідження: аналітичний, системного аналізу, натурні спостереження транспортних і пішохідних потоків. Отримані результати: розроблені локальні заходи, які підвищують рівень безпеки руху та зменшують затримки транспортних засобів. У роботі розроблено схему пофазного роз`їзду з окремою фазою для лівоповоротних потоків. Рекомендації по впровадженню: запропоновані заходи (коригування циклу світлофорного регулювання, розроблена схема пофазного роз`їзду з окремою фазою для лівоповоротних потоків, обладнання перехрестя технічними засобами регулювання руху) можуть бути використані на досліджуваному перехресті.Документ Підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті Салтівське шосе – пр. Ювілейний м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Водоп`ян, Віталій ВладиславовичОб`єкт дослідження: стан дорожнього руху на перехресті. Предмет дослідження: параметри транспортного потоку. Мета роботи: підвищення ефективності організації і безпеки дорожнього руху на перехресті за рахунок застосування технічних засобів організації дорожнього руху. Метод дослідження: аналітичний, системного аналізу, натурні спостереження. Отримані результати: запропоновано введення трифазної схеми світлофорного регулювання. Розроблені заходи підвищують рівень безпеки руху та зменшують затримки транспортних засобів на перехресті. Рекомендації по впровадженню: запропонована схема організації дорожнього руху може бути застосована на перехресті Салтівське шосе – пр. Ювілейний.Документ Розробка заходів з підвищення безпеки дорожнього руху на ділянках автомобільної дороги Т-2121(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Світлична, Людмила АнатоліївнаМета – підвищення безпеки дорожнього руху на ділянках автомобільних доріг. Отримані результати – робота вміщує повну характеристику району дослідження, умов руху і стан аварійності наявні схеми організації дорожнього руху. Розроблено заходи для покращення безпеки дорожнього руху, що підтверджено зменшенням значень коефіцієнтів аварійності, а також очікуваним зменшенням кількості дорожньо - транспортних пригод. Розроблено локальні заходи, що підвищують рівень безпеки та покращують умови руху на окремих ділянках дороги. Рекомендації з впровадження – результати роботи та розроблені локальні заходи можуть бути використані на міжміських дорогах з характерними дорожніми умовами. Область застосування – автомобільні дороги загального користування.Документ Удосконалення організації дорожнього руху в західній частині Холодногірського району Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Надутий, Данило АндрійовичОб’єкт дослідження — процес руху транспортних потоків західній частині Холодногірського району м. Харків. Мета роботи — аналіз стану аварійності, організації і управління дорожнім рухом у західній частині Холодногірського району міста Харкова і розробка рішень по поліпшенню організації управління і підвищенню безпеки дорожнього руху в цьому районі. Розроблений комплекс заходів, щодо поліпшення організації руху, результатом їх впровадження є потенційне зниження затримок транспортних засобів, зменшення втрат часу водіїв і пасажирів, зниження обсягів викидів шкідливих речовин у вихлопних газах.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на ділянці дороги Харків – Київ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Курбатова, Ганна ОлександрівнаОб’єкт дослідження: Дорожній рух на дорозі Київ-Харків.Мета роботи: удосконалення організації дорожнього руху.Метод дослідження: аналітичний. Отримані результати: запропоновані заходи, які підвищують ефективність організації дорожнього руху. Розроблено заходи, що забезпечують збільшення пропускної можливості елементів дороги і знижують аварійність.Рекомендації з впровадження: розробки можуть бути використані для магістральних доріг.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на небезпечних ділянках дороги Кривий Ріг-ст. Гейковка(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Телятник, Владислав ОлександровичМета дослідження: удосконалення організації дорожнього руху. Об’єкт дослідження – дорожній рух на автомобільній дорозі. Предметом дослідження є показники безпеки дорожнього руху. Методи дослідження: методи документального аналізу, метод побудови лінійних графіків аварійності, розрахункові методи розташування технічних засобів регулювання. У роботі визначено небезпечні ділянки дороги та розроблено заходи, що покращують стан організації дорожнього руху на таких ділянках та зменшують кількість дорожньо-транспортних пригод. Розраховано параметри схем розташування дорожніх знаків та розмітки, що впливає на підвищення рівня безпеки та покращують умови руху на окремих ділянках дороги.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вул. Пресова - пр. Олександра Гальченко м. Дніпро(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Горальський, Олександр ПетровичОб`єкт дослідження: дорожній рух на нерегульованому перехресті. Предмет дослідження: схема організації дорожнього руху на перехресті вул. Пресова – пр. Олександра Гальченко. Мета роботи: підвищення організації та безпеки дорожнього руху на нерегульованому перехресті за допомогою використання технічних засобів регулювання руху. Метод дослідження: аналітичний, натурні спостереження. Отримані результати: на досліджуваному перехресті розроблені локальні заходи (введення двофазного режиму світлофорної сигналізації, обладнання перехрестя технічними засобами) підвищують рівень безпеки руху та зменшують затримки транспортних засобів.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вул. Генерала Момота - просп. Олександрівський у м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Піддубна, Аліна РоманівнаОб’єкт: процес дорожнього руху на перехресті магістральної вулиці. Мета роботи: Підвищення безпеки і комфорту учасників дорожнього руху на перехресті просп. Олександрівський – бульвар Богдана Хмельницького – вул. Осипенка у м. Харків. Методи дослідження: натурні спостереження транспортних і пішохідних потоків, налітичний, імітаційне моделювання. Отримані результати: проведено аналіз методів організації дорожнього руху,; проаналізовано стан аварійності і визначено частку дорожньо-транспортних пригод за участі пішоходів; представлено результати обстежень параметрів дорожнього руху і дорожніх умов на перехресті; розроблено заходи з організації дорожнього руху для підвищення безпеки руху пішоходів; проаналізовано наслідки впровадження запропонованих заходів.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вул. Москалівська та вул. Гольдбергівська у місті Харкові(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бучок, Владислав СергійовичОб’єкт дослідження – організація дорожнього руху на перехресті вул. Москалівська – вул. Гольдбергівська в м. Харкові. Предмет дослідження – вплив організації дорожнього руху на безпеку руху і величину затримки транспортних засобів. Мета роботи – розробка заходів щодо підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті. Метод дослідження – аналітичний. В роботі представлені заходи щодо реорганізації дорожнього руху на перехресті вул. Москалівська – вул. Гольдбергівська. Отримані результати – запропоновані заходи щодо реорганізації дорожнього руху на перехресті вул. Москалівська – вул. Гольдбергівська у м. Харкові, а саме: впровадження світлофорного регулювання на зазначеному перехресті.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вул. Полтавський шлях - вул. Холодногірська - вул. Дудинська у м. Харкові(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Федоров, Ілля ОлександровичОб’єктом дослідження є перехрестя вул. Полтавський Шлях – вул. Холодногірська – вул. Дудинської у м. Харкові. Предмет дослідження — вплив організації дорожнього руху на перехресті на безпеку руху та втрати транспортного часу. Мета — підвищення ефективності та безпеки дорожнього руху на перехресті. Методи дослідження: натурні, аналітичні. Аналіз літературних джерел показує, що найнебезпечнішими елементами вулично-транспортної системи міста є перехрестя. Крім того, взаємодія транспортних потоків різних напрямків на перетинанні в одному рівні спричинює збільшені затримки транспортних засобів.. У роботі проведено аналіз поточного стану функціонування перехрестя та запропоновано змінити параметри світлофорного регулювання на перехресті. Отримані результати: розроблений комплекс заходів щодо поліпшення організації руху на перехресті, результати їхнього впровадження може бути отриманий соціальний ефект від зниження затримок транспортних засобів, втрати часу водіїв і пасажирів.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Сумської та Свободи міста Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Мілешко, Микола ВалерійовичОб`єкт дослідження: дорожній рух на перехресті. Предмет дослідження: схема організації дорожнього руху на перехресті вул. Сумська – вул. Свободи. Мета роботи: забезпечення безпечного руху на регульованому перехресті з високою інтенсивністю шляхом удосконалення схеми організації дорожнього руху. Метод дослідження: аналітичний, системного аналізу, натурні спостереження транспортних і пішохідних потоків. Отримані результати – запропоновані заходи щодо поліпшення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Сумської та Свободи.З запропонованих заходів, варіант світлофорного регулювання є найбільш ефективним по величині середньої затримки на перехресті і безпеки дорожнього руху. Але він потребує певну кількість капітальних вкладень. Розроблені заходи можуть бути використані на практиці при реорганізації дорожнього руху на перехресті вулиць Сумської та Свободи з метою підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті.Документ Удосконалення організації дорожнього руху у частині Основ’янського району м. Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Пачікіна, Анастасія МаксимівнаОб’єкт дослідження: організація дорожнього руху у Основ’янському районі м. Харків. Мета роботи: удосконалення організації дорожнього руху. Метод дослідження: аналітичний. Отримані результати: розроблено заходи, які зменшують втрати транспортного часу, покращують критерій ефективності функціонування мережі. Розроблено локальні заходи, що збільшують пропускну можливість елементів мережі та підвищують рівень безпеки руху. Рекомендації з впровадження: розробки проекту можуть бути використані для планування реконструкції частини Основ’янського району м. Харкова відокремленої вулицями Одеська-Валдайська-Льговська-проспектом Гагаріна.