2016, Випуск 09

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 28
  • Документ
    ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016)
  • Документ
    Расчет вихревых токов возбуждаемых прямоугольным витком с двумя разрезами в тонкостенных металлических листах
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Батыгин, Ю. В.; Чаплыгин, Е. А.; Гаврилова, Т. В.; Шиндерук, С. А.; Батигін, Ю. В.; Чаплигін, Є. О.; Шиндерук, С. О.; Batygin, Yu V.; Chaplygin, E. A.; Gavrilova, T. V.; Shinderuk, S. A.
    Решена трёхмерная электродинамическая задача о возбуждении индукторной системы для магнитно-импульсной обработки массивных проводников полем прямоугольного витка с двумя продольными разрезами, находящимся между двумя металлическими листами в низкочастотном поле. Полученные выражения для вихревых токов позволяют проводить расчёт и анализ пространственно-временного распределения сил магнитного давления с учётом неоднородности возбуждающего поля.
  • Документ
    Анализ погрешности измерения магнитной восприимчивости с помощью струнного датчика
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Еремина, Е. Ф.; Дрокин, А. А.; Ложка, И. О.; Єрьоміна, Є. Ф.; Дрокін, А. А.; Ложка, І. О.; Eremina, E. F.; Drokin, A. A.; Lozhka, I. O.
    Проведен анализ влияния возможных неточностей измерений индукции магнитного поля, частоты, силы тока на погрешность измерения магнитной восприимчивости. Также представлена оценка адекватности эмпирических формул, описывающих поведение магнитной восприимчивости медных сплавов при изменении различных параметров.
  • Документ
    Экспериментальное измерение деформаций балок из различных материалов при ударном нагружении
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Воропай, А. В.; Дзюбенко, А. А.; Егоров, П. А.; Малахов, Е. С.; Воропай, О. В.; Дзюбенко, О. А.; Єгоров, П. А.; Малахов, Є. С.; Voropay, A.; Dzyubenko, A.; Egorov, P.; Malakhov, E.
    Исследуется нестационарное изменение деформаций балок при ударном нагружении тензометрическим методом. В качестве образцов использовались балки из стали, оргстекла и асфальтобетона. Удар производился сбрасыванием металлического ударника шарообразной формы на шарнирно-опертую балку. Тарировка измерительной системы производилась на эталонной стальной балке при квазистатическом нагружении. Получены экспериментальные зависимости поперечных деформаций балок при ударе.
  • Документ
    Система ступеневого заряду ємнісних накопичувачів енергії магнітно-імпульсної установки
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Сабокар, О. С.; Sabokar, O. S.; Сабокарь, О. С.
    У статті проведено аналіз існуючих систем заряду ємнісних накопичувачів магнітно-імпульсних установок. Запропоновано схемне рішення по удосконаленню зарядного пристрою з метою зниження загальної собівартості установки, а також зменшення масогабаритних показників. Розглянуто математичну модель запропонованої системи, наведено її рішення, яке було перевірено на предмет відповідності до дійсних перехідних процесів отриманих експериментальним шляхом. Дано приблизні оцінки при можливому проектуванні магнітноімпульсної установки.
  • Документ
    Численные оценки распределения вихревых токов в системе с прямоугольным витком и двумя идентичными металлами
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Батыгин, Ю. В.; Чаплыгин, Е. А.; Ерёмина, Е. Ф.; Шиндерук, С. А.; Батигін, Ю. В.; Чаплигін, Є. О.; Єрьоміна, О. Ф.; Шиндерук, С. О.; Batygin, Yu V.; Chaplygin, E. A.; Yeryomina, O. F.; Shinderuk, S. A.
    В статье проведены численные оценки пространственного распределения вихревых токов в индукционной индукторной системе с двумя идентичными плоскими металлами и прямоугольным витком из двух ветвей при интенсивном проникновении действующих полей. Показано, что при сближении параллельных токопроводов одинаковое направление возбуждающих токов в ветвях по сравнению с противоположным обеспечивает увеличение сил притяжения в ~ 3 раза.
  • Документ
    Імітаційна модель процесу функціонування мультимодального транспортного вузла
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Нагорний, Є. В.; Наумов, В. С.; Літвінова, Я. В; Нагорный, Е. В.; Литвинова, Я. В.; Nagornyi, Ye V.; Naumov, V. S.; Litvinova, Ya. V.
    Запропонована імітаційна модель функціонування мультимодального транспортного вузла. Розглянуті альтернативні варіанти технології обслуговування потоку заявок у транспортному вузлу. На базі транспортного вузла Дніпропетровського річкового порту проведені експериментальні дослідження, описані результати імітаційного експерименту.
  • Документ
    Моделювання турбулентного каскаду в рамках оболонкових моделей
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Тропіна, А. А.; Тропина, А. А.; Tropina, A. A.
    Для дослідження дрібномасштабної турбулентності розроблена модель турбулентного каскаду в стисливому середовищі на основі аналізу Фур'є. Отримано, що введення енергії в дрібні масштаби не впливає на дилатаційну складову енергетичного спектру, але впливає на структурні функції другого порядку.
  • Документ
    Аналіз стійкості лінійних та нелінійних систем керування
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Вербицький, В І.; Вербицкий, В. И.; Verbitsky, V. I.
    Розглянуто умови стійкості нелінійних систем та диференціальних включень, що використовують функції Ляпунова у вигляді норм. Дано застосування до аналізу стійкості систем керування.
  • Документ
    Моделювання геометричних об'єктів з використанням многочленів бернштейна на базі засобів теорії r-функцій
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Лісін, Д. О; Лісіна, О. Ю; Лисин, Д. А; Лисина, О. Ю.; Lisin, D. A,; Lisina, O Yu
    Розглядаються питання розробки програми для інтерактивного моделювання геометричних об’єктів за допомогою пакету прикладних програм Matlab із використанням багаточленів Бернштейна і конструктивних засобів теорії R-функцій.
  • Документ
    Electromagnetic processes in the magnetic-pulse straightening tool - inductor system with an azimuth gap
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Gnatov, A.; Argun, Sch.; Ulyanets, O.; Гнатов, А. В.; Аргун, Щ. В.; Ульянец, О. А.
    Investigations of the spatial distribution of the eddy currents are excited by field of flat circular single-turn inductor system with nonmagnetic perfectly conducting metal objects were carried out. We constructed volumetric epures of the amplitude-spatial distribution of total current density where the total current was induced. The obtained correlations of the radial distribution of induced current azimuthal component and the azimuthal distribution of induced current radial component were compared with the calculation data. It is proved that violation of the single-turn inductor system axial symmetry gives rise to the induced current radial comp component.
  • Документ
    Calculation of induced currents during the inductional heating by a flat rectangular multiturn solenoid
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Gnatov, A.; Chaplyhin, Ye. O.; Sabokar, O. S,; Trishkyn, Ye. V; Гнатов, А. В.; Чаплыгин, Е. А; Сабокар, О. С.; Тришкин, Е. В.; Чаплигін, Е. А.; Трішкин, Е. В.
    The analysis of electromagnetic processes and calculation of the induced currents in the system for the induction heating, presented by the flat rectangular multiturn solenoid placed above the plane of the thin-walled sheet-metal has been carried out. Graphic dependences for spatial distribution of the induced currents and coefficient of transformation of current in the area under inductor have been built. The nature of the excitation system has been determined to have no effect on the output characteristics of the induction heating.
  • Документ
    Інтелектуалізація підвіски транспортного засобу з використанням транспортного порталу
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Сіндєєв, М. В.; Синдеев, М. В.; Sindyeyev, M. V.
    В статті запропоновано метод взаємодії інтелектуальних датчиків транспортного засобу з транспортним порталом, що зберігає та централізовано оброблює інформацію з усіх автомобілів, що зареєстровані на цьому порталі. Транспортний портал виступає головним сервером та передає інформацію щодо дорожньої ситуації до кожного учасника дорожнього руху.
  • Документ
    Синтез інформаційно-комунікаційних технологій для мехатронних і навігаційних систем колісних та гусеничних машин спеціального призначення. генетичні алгоритми
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Ніконов, О. Я.; Сіндєєв, М .В.; Улько, В. Ю.; Кулакова, Л. Є.; Цепочко, О. О.; Никонов, О. Я.; Синдеев, М. В.; Кулакова, Л. Е.; Цепочко, А. О.; Nikonov, O. J.; Sindyeyev, M. V.; Ulko, V. Y.; Kulakova, L. Ye.; Tsepochko, O. O.
    Синтезовано інформаційно-комунікаційних технології для мехатронних і навігаційних систем колісних та гусеничних машин спеціального призначення на основі об'єднання синергетичного підходу і методів транспортної телематики, інтелектуального управління і еволюційного моделювання, реалізація систем на мікроконтролерах і випробування їх на стендах.
  • Документ
    Моделювання руху пасажирського транспорту для побудови розкладу роботи на маршруті за допомогою алгоритмізації управління
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Козачок, Л. М.; Козачок, Л. Н.; Kozachok, L. N.
    У даній статті дана математична постановка задачі дослідження пасажиропотоку на деякому автобусному маршруті для визначення оптимальних режимів роботи водіїв транспортних засобів.
  • Документ
    Нескінченно диференційовані функції з компактним носієм, які описують скінченні елементи
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Колодяжний, В. М.; Kolodyazhny, V. M; Колодяжный, В. М.
    Розглянуті питання конструювання нескінченно диференційованих скінчених елементів, які дозволяють здійснювати розбивку суцільного тіла на окремі елементи, при цьому враховувати конфігурацію границь тіла та реалізувати розбивку вихідної області, елементами, що отримуються, з забезпеченням виконання умови розбиття одиниці.
  • Документ
    Система повороту і стабілізації головного світла транспортного засобу
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Баранова, В. О.; Baranova, V. O.
    Висока аварійність в темний час пояснюється рядом причин: різким погіршенням умов видимості, ослабленням уваги водіїв та пішоходів, збільшенням часу реакції водіїв, і головною причиною є низька ефективність автономної системи освітлення. Серед елементів електрообладнання транспортних засобів освітлювальні прилади, і в першу чергу, фари займають особливе місце, так як ефективність автономного освітлення в умовах зростання автомобілізації і зростаючої ролі перевезень по суті визначає безпеку руху в темний час доби.
  • Документ
    Розробка системи показників якості легкових автомобілів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Бажинова, Т. О; Бажинова, Т. А.; Bazhinova, T.
    В роботі наведено комплексний показник, який являє собою суму нормованих приватних матеріалів показників зі своїм "ваговими" коефіцієнтами, як коефіцієнтами значимості цього параметра на сумарну якість конструкції. На основі експертного підходу отримано адекватні кількісні показники рейтингів автомобілів.
  • Документ
    Інтелектуальні інформаційні системи для електромобіля
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Бажинов, О. В.; Весела, М. А.; Бажинов, А. В.; Веселая, М. А.; Bazhinov, A. V.; Vesela, М. А.
    Розглянуто використання інтелектуальної системи в управлінні силовою установкою електромобіля. Надано опис моделей керування силовою установкою при різних станах функціонування.
  • Документ
    Способы форсирования дизельных двигателей
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Кнауб, Л. В.; Knaub, L. V.
    Предложен новый способ форсирования дизелей за счет формирования вихревых процессов смесеобразования в дополнительной системе питания, выполненной в виде вихревой трубки Ранка, которая работает от энергии отработанных газов или газотурбонагнетателя, с целью использования дешевых низкоцетановых топлив и увеличения термического КПД дизеля, вследствие увеличения количества аэрозольного состава и равномерности распределения топлива по камере сгорания.