Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3875
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Ключові слова "автомобіль"
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження зміни керованості легкових автомобілів в процесі експлуатації Study of the change in handling of passenger vehicles during operation(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Бенауaшку, АмінОб’єкт дослідження – процес зміни показників керованості легкового автомобіля в експлуатаційних умовах у процесі гальмування. Мета дослідження – підвищення безпеки руху шляхом підвищення керованості легкових автомобілів в процесі експлуатації. Методи дослідження. У роботі використано теоретичні методи математичного моделювання, рішення і аналізу диференціальних рівнянь. Експериментальні методи дослідження включали імітаційні випробування автомобіля. У дипломній роботі було проведено аналіз науково-технічних рішень стосовно режимів гальмування і критеріїв оцінки керованості легкових автомобілів; дослідження факторів, що впливають на керованість легкових автомобілів під час гальмування, аналіз результатів теоретичних досліджень під час імітаційних гальмувань. Розроблено методику імітаційних досліджень керованості під час гальмування автомобіля.Документ Дослідження зміни продуктів зносу в моторній оливі Крол 10W-40 при експлуатації автомобіля самоскида Komatsu(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Косьмін, Станіслав МиколайовичОб`єкт дослідження – процеси змінювання фізико-хімічних властивостей моторних олив автомобілів. Мета роботи – оцінка властивостей моторних олив, що дозволяє підвищити ефективність використання автомобілів за рахунок раціонального використання ресурсу моторних олив. Методи дослідження – лабораторні й експлуатаційні випробування із застосуванням апробованих методик, встановлених відповідними ДСТУ. В дипломній роботі зроблено аналіз умов експлуатації автомобілів самоскидів, термінів зміни олив, методів контролю якості оливи і бракувальних показників відпрацьованих олив. Проведено аналіз кореляційного зв'язку показників якості олив. Отримані результати зміни в’язкості, щільності оливи та концентрації заліза у моторній оливі Крол SAE 10W-40 при експлуатації автомобіля самоскида Komatsu HD 1200.Документ Дослідження зміни фізико-хімічних властивостей моторної оливи SAE 5W-40 при експлуатації автомобіля Toyota Prado(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Косьмін, Дмитро МиколайовичОб'єкт дослідження – процеси змінювання фізико-хімічних властивостей моторної оливи при експлуатації автомобілів. Мета роботи – визначення оптимальних термінів служби моторної оливи шляхом вивчення її фізико-хімічних властивостей, що дозволяє збільшити тривалість служби оливи. Методи дослідження – метод аналізу, експериментальні методи із застосуванням сучасних методик, встановлених у ДСТУ. Обробка отриманих результатів проводилася із використанням методів математичної статистики. В дипломній роботі виконано аналіз класифікацій моторних олив, бракувальних показників, методів контролю фізико-хімічних властивостей моторних олив та факторів, що впливають на періодичність заміни оливи. Отримані результати зміни в`язкості, лужного й кислотного чисел, температури спалаху та густини моторної оливи SAE 5W-40 при експлуатації автомобіля Toyota Prado.Документ Дослідження зміни фізико-хімічних властивостей трансмісійної оливи SAE 80W-90 при експлуатації автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Косьмін, Владислав МиколайовичОб'єкт дослідження – процеси змінювання фізико-хімічних властивостей трансмісійних олив автомобілів. Мета роботи – оцінка властивостей трансмісійних олив, що дозволяє підвищити ефективність використання автомобілів за рахунок раціонального використання ресурсу трансмісійних олив. Методи дослідження – експериментальні методи із застосуванням сучасних методик, встановлених у ДСТУ. Обробка отриманих результатів проводилася із використанням методів математичної статистики. В дипломній роботі виконані аналіз фірм виробників трансмісійних олив та існуючих бракувальних показників олив, що працювали. Отримані результати зміни густини, диспергуючо-стабілізуючої здатності, температури спалаху у відкритому тиглі та кінематичної в’язкості трансмісійної оливи SAE 80W-90 при експлуатації автомобіля «MAN TGL».Документ Дослідження сучасної теорії імітаційного моделювання в межах автомобільного транспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Чемеріс, Роман РуслановичОб’єкт дослідження є можливість впровадження агентної системи сервісного обслуговування, яка грунтується на базі сучасної теорії імітаційного моделювання. Мета дослідження є підвищення ефективності технічного обслуговування за рахунок застосування положень сучасної теорії імітаційного моделювання. Методи дослідження. Теоретичну основу дослідження складають фундаментальні положення імітаційного моделювання систм, технології сервісного обслуговування, наукові праці зарубіжних та вітчизняних вчених у сфері дослідження моделювання систем для організації технічного обслуговування. У ході дипломної роботи магістра були розглянуте питання інтенсивного зростання інноваційної активності на міжнародному рівні: збільшуються державні витрати на науково-дослідні розробки, змінюються системи освіти і професійної підготовки спеціалістів, створюються нові наукомісткі галузі виробництва, формуються національні інноваційні системи; осягаються процеси введення і поширення інновацій – як вони працюють і як змусити їх працювати краще. Напрям імітаційного моделювання та агентного підходу є порівняно новим поняттям і становить самостійну галузь науки та професійної діяльності, спрямовану на дистанційний спосіб обслуговування автомобілів.Документ Дослідження інтелектуальних систем автомобілів працюючих в агропромисловому комплексі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Нестеренко, Сергій ОлеговичМета дослідження - дослідження інтелектуальних систем автомобілів працюючих в агропромисловому комплексі.. Об’єкт дослідження - оцінка втілення удосконалених інтелектуальних технологій в технічну експлуатацію автомобілів. Методи дослідження: аналітичний огляд і узагальнення отриманих результатів. У дипломній роботі виконано аналіз стану та перспективи втілення інтелектуальних технологій в технічну експлуатацію автомобілів. Виконано удосконалення структури інтелектуальних систем з контролю технічного стану автомобілів працюючих в агропромисловому комплексі. Виконано перевірку виконаного удосконалення інтелектуальної системи контролю технічного стану автомобіля в умовах експлуатації.Документ Діагностування гібридної силової установки автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Блажко, Владислав ОлександровичОб'єкт дослідження – процес визначення робочих характеристик функціональних систем силової установки гібридного автомобіля. Мета дослідження – підвищення ефективності використання гібридних автомобілів за рахунок удосконалення методу діагностування витрат енергоносіїв у різних умовах експлуатації. Метод дослідження – схемотехнічне моделювання електричних систем і комплексів транспортних засобів. Предмет дослідження – методи визначення ефективної роботоздатності силової установки гібридного автомобіля на етапі експлуатації. В роботі наведено теоретичне обґрунтування метода діагностування технічного стану гібридної силової установки та перевірка виконаних досліджень метода оцінки технічного стану акумулюючої системи гібридного автомобіля.Документ Онтологічне підґрунтя інтелектуалізації технічного обслуговування автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Нагорний, Денис РомановичОб’єкт дослідження є інтелектуальна система сервісного обслуговування, яка грунтується на базі онтологічного підходу технічного обслуговування автомобіля. Мета дослідження є підвищення ефективності технічного обслуговування за рахунок онтологічного простору і інтелектуалізації обслуговування автомобіля з впровадженням інтелектуальних систем. Методи дослідження. Основу дослідження складають фундаментальні положення сучасних комп’ютерних технологій, аналітичні методи обробки статистичних даних, технології сервісного обслуговування, наукові праці зарубіжних та вітчизняних вчених у сфері дослідження інтелектуальних систем при організації технічного обслуговування. У ході дипломної роботи магістра були розглянуто алгоритми та критерії прогнозування технічного стану автомобілів. Досліджено сучасний стан та розвиток інформаційних комп'ютеризованих систем онтологічного простору та стандарти їх використання. Проведено об'єктний аналіз, як спосіб реалізації програмної моделі для технічного контролю та регулювання діяльності транспортних засобів. Описано інтелектуалізацію процесів моніторингу та діагностики щодо передачі інформації і здійснення моніторингу за технічними параметрами.Документ Підвищення ефективного використання палива удосконаленням методу його нормування в ПАТ.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Михайленко, Богдан ОлеговичМетою роботи – є розробка методу розрахунку витрати палива автомобіля, що дозволяє враховувати умови експлуатації. Об’єктом дослідження є процес витрати палива через витрату енергії в агрегатах автомобіля. Предметом дослідження є вплив різних чинників на паливну економічність автомобіля. Методом дослідження є аналіз існуючих математичних моделей розрахунку витрати палива автомобіля та їх вдосконалення. З інтенсифікацією розвитку національної економіки особливого значення набуває проблема підвищення ефективності використання автомобільного транспорту на засадах раціонального використання його потенціалу. Було проаналізовано існуючі методики визначення витрати палива автомобіля та нормування палива в підприємствах автомобільного транспорту. Існуючі методики не повністю відображають всі фактори, що впливають на витрати палива в автомобілі. Було запропоновано нову методику для визначення витрати палива автомобіля і нормування палива, що дозволяє враховувати умови експлуатації автомобіля.Документ Розробка методу нормування витрати палива транспортним засобом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Євтушенко, Владислав Сергійович1. Отримано загальну математичну модель розрахунку витрати палива для легкового ТЗ 3 класу. 2. Розглянуто кілька методів розрахунку витрати палива: з одним КПД(ηi),із двома (ηi , ηм), із трьома(ηi , ηм , ηТ) і чотирма КПД (ηi ηм ηТ ηп). 3. Наведено методику розрахунку індикаторної витрати палива у двигуні, трансмісії, підвісці й на транспортну роботу. 4. Запропоновано прості й досить точні методи визначення витрати палива в конкретних умовах роботи легкового ТЗ 3 класу. Ці методи можуть бути використані при розробці більш сучасних систем нормування витрати палива й діагностування технічного стану ТЗ за допомогою спеціальних діагностичних карт. 5. При нормуванні витрати палива по запропонованій методиці середня економія палива складе близько 5 %.Документ Теоретичне дослідження створення системи підтримки працездатності автомобіля за рахунок використання експертних систем на базі інтелектуальних агентів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Цекот, Владислав ВікторовичВ роботі була проаналізована діюча система технічного обслуговування яка виявилася недосконалою. Вона використовує застарілу планово-попереджувальну систему яка не в змозі попередити про несправність. Після виконаного аналітичного дослідження пропонується удосконалення методів ТО і ремонту автомобілів за допомогою формалізації знань, та впровадження систем дистанційної діагности технічного стану автомобіля.Документ Удосконалення безпеки автомобілів шляхом впровадження інформаційних систем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Руднев, Артем ІгоровичОб'єктами проєктування є функціональні елементи, архітектура, інформаційне модуля функції автомобільної системи з впровадженням інформаційних систем Мета проєктування – Удосконалення безпеки автомобілів шляхом впровадження інформаційних систем. Розроблений модуль дозволяє підвищити захист автомобілів. Результати розробки можуть бути впроваджені в галузі електронної комерції, а саме, в автомобільній інженерії.Документ Удосконалення методу оперативного контролю технічного стану автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гарш, ОтманВиконано аналіз методів контролю технічного стану автомобіля. Запропоновано метод використання існуючих сучасних інформаційних технологій для дистанційного моніторингу параметрів технічного стану автомобіля. Показано приклад реалізації розробленого інформаційно-програмного комплексу. Сформовано метод застосування класифікації умов експлуатації автомобілів в інформаційних умовах ITS, який дозволяє дистанційно отримувати інформацію про умови експлуатації транспортних засобів в умовах ITS. Сформована інформаційна система моніторингу стану і умов експлуатації транспортних засобів, описано загальне інформаційне забезпечення системи, а також описані: процеси дослідження і оцінка умов експлуатації транспортних засобів. Крім цього описані засоби оцінювання: типу і стану дорожнього покриття; стану об'єктів транспортної інфраструктури.Документ Удосконалення системи дистанційного моніторингу автомобілів за рахунок інтелектуалізації передачі інформації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Журавель, Дмитро КостянтиновичОб’єкт дослідження є сучасні інформаційні, інтелектуальні та телематичні технології діагностування автомобілів. Мета дослідження є визначення шляхів впровадження в транспортному засобі (ТЗ) інформаційних, інтелектуальних та телематичних технологій діагностування автомобіля на відстані з можливістю самостійного пошуку та вирішення несправностей. Методи дослідження. Основу дослідження складають положення сучасних комп’ютерних технологій, технології сервісного обслуговування, наукові праці зарубіжних та вітчизняних вчених у сфері дослідження інтелектуальних систем при організації технічного обслуговування. У ході дипломної роботи магістра були розглянуто тотальну електрифікацію на автомобільному транспорті. Досліджено тенденції розвитку систем штучного інтелекту в розрізі АТ. Проведено теоретичне дослідження на віддалений моніторинг сучасних автомобілів. Описано інтелектуалізацію діагностичних дених несправностей для прогнозування станів транспортних засобів. Такий підхід до технічного обслуговування значно модернізує та забезпечить моніторинг транспортних засобів у реальному часі в будь який момент.Документ Удосконалення системи зворотного зв'язку з водієм на основі діагностичних даних(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Малов, Ігор ОлександровичМета дослідження – представити новий підхід до безперервного збору, зберігання та аналізу діагностичних даних на основі сучасних потокових процесів, а також технологій великих даних, в ракурсі системи зворотного зв'язку для водія. Об’єкт дослідження – система зворотного зв'язку з водієм. Предмет дослідження – оптимізація системи зворотного зв'язку з водієм на базі аналізу діагностичних даних та впровадження технологій великих даних. Підхід, представлений в роботі описує цілісну платформу, яка поєднує відомі алгоритми машинного та глибинного навчання для збору, зберігання, обробки, аналізу та кореляції різних потоків даних, що надходять від транспортних засобівДокумент Інтеграція діагностичних даних з хмарними платформами для віддаленого технічного обслуговування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Степашко, Іван ОлеговичМета роботи - є розроблення та впровадження інтеграційного підходу, який базується на об'єднанні діагностичних даних з хмарними платформами та Інтернетом речей (IoT). Об’єкт дослідження - є визначення можливості інтеграції діагностичних даних в автомобільних системах з хмарними платформами та Інтернетом. Предмет дослідження. Програмно-апаратні методи та засоби інтеграції діагностичних даних, зокрема, їх передача та обробка в хмарних середовищах та IoT-засобах для забезпечення високоякісного та віддаленого технічного обслуговування автомобілів. Ця робота присвячена вивченню, розробці та оптимізації системи інтеграції діагностичних даних з хмарними платформами для впровадження віддаленого технічного обслуговування автомобільних систем. Результати цього дослідження не лише сприятимуть підвищенню ефективності та доступності технічного обслуговування автомобілів, але і визначать нові напрямки розвитку у сфері транспортної техніки та хмарних технологій