Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3899
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Ключові слова "вулично-дорожня мережа"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив людського фактору на рівень аварійності вулично-дорожньої мережі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Косенко, Анастасія ОлександрівнаОб’єктом роботи є транспортний процес.Предметом роботи є психофізіологічні якості водія, що впливають на безпеку дорожнього руху. Метою даної роботи є визначення взаємозв’язку людського фактору та рівня аварійності вулично-дорожньої мережі. В ході виконання атестаційної роботи було виконано аналіз стану організації дорожнього руху, обрано необхідні заходи для підвищення безпеки та проведено дослідження ефективності розроблених заходів.Документ Дослідження впливу припаркованих транспортних засобів на пропускну спроможність проїзної частини(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Трапезніков, Микита ПавловичОб’єкт дослідження – дорожній рух на ділянці вулично-дорожньої мережі міста. Мета роботи - збільшення пропускної спроможності ділянки вулично-дорожньої мережі за рахунок раціонального розташування припаркованих транспортних засобів на проїзній частині. Методи дослідження – натурний, аналітичний, імітаційне моделювання. Аналіз різних джерел підтвердив необхідність раціонального вуличного паркуванні, але за умови збереження пропускної спроможності проїзних частин вулично-дорожньої мережі міст. Для апробації методики визначення можливостей вулично-дорожньої мережі з надання місць паркування, яка дозволяє враховувати нормативні правила паркування, обрано ділянку просп. Олександрівський в Індустріальному районі м. Харків з рівнем обслуговування D через порушенням правил паркування. Запропоновано оптимальний спосіб паркування для близька 70 автомобілів - паралельно до тротуару, що скорочує час проїзду ділянки в 3,5 рази та підвищує пропускну спроможність мінімум в 4 рази. Запропонована організація тимчасової позавуличної стоянки на 75 авт.-місць в 100 м від досліджуваної ділянки, що дозволяє повністю задовільнити потреби центрів тяжіння в місцях паркування.Документ Оцінка ефективності функціонування елементів вулично-дорожньої мережі м. Дергачі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Христосов, Владислав ЮрійовичОб’єкт дослідження: дорожній рух на ділянках вулично-дорожньої мережі міста Дергачі. Мета роботи: аналіз поточного стану вулично-дорожньої мережі, розробка заходів щодо підвищення ефективності функціонування вулично-дорожньої мережі. Метод дослідження і апаратура: аналітичний. Збір інформації про параметри транспортної мережі виконувався натурними методами. При проведенні робіт була використана комп’ютерна техніка та програмне забезпечення фірми Microsoft (MS Word XP, MS Excel XP), програма оцінки ефективності функціонування транспортної мережі “ro_net”. Отримані результати: дана оцінка параметрів функціонування вулично-дорожньої мережі досліджуваного району, виявлені “вузькі місця”, розроблено комп'ютерну модель функціонування мережі, запропоновано комплекс заходів по вдосконаленню вулично-дорожньої мережі району на мережевому рівні. Ступінь застосування: на рівні розробок.Рекомендації щодо застосування: вжиття пропонованих заходів необхідне для підвищення ефективності функціонування елементів вулично-дорожньої мережі досліджуваного району. Ефективність: при впровадженні пропонованих заходів очікується зменшення втрат транспортного часу, зменшення кількості дорожньо-транспортних подій. Область застосування: вулично-дорожня мережа м. Дергачі.Документ Підвищення ефективності організації дорожнього руху на ділянці вулично-дорожньої мережі Індустріального району м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Михайлов, Віталій ІгоровичОб’єкт дослідження – дорожній рух на ділянці вулично-дорожній мережі міста. Мета роботи – підвищення ефективності функціонування вулично-дорожньої мережі за рахунок раціональних схем організації дорожнього руху на ній. Методи дослідження – натурні спостереження, імітаційне моделювання. Проведений аналіз методів організації дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста, що дозволило визначитись з найбільш ефективними. Шляхом моделювання в середовищі PTV Vision Visum порівняні 4 варіанти схем організації руху на обраній для дослідження ділянці мережі: 1 варіант – існуючий; 2 варіант – повна заборона паркування навколо ринку по просп. Олександрівський, вул. Бекетова, вул. Косарєва; 3 варіант – повна заборона паркування навколо ринку по вул. Бекетова, вул. Косарєва, а на просп. Олександрівський з дозволом паркування паралельно тротуару; 4 варіант – існуючий варіант з пробивкою дороги між вузлами 5 та 6. Порівняльний аналіз результатів розрахунків надав можливість обрати оптимальний варіант організації дорожнього руху з точки зору основних вимог – безпеки та ефективності, а саме сполучення 3 та 4 варіантів. Отримано соціальний ефект, якій полягає в зменшенні витрат часу при русі обраною частиною вулично-дорожньої мережі майже на 10 хв. (8%).Документ Підвищення ефективності функціонування вулично-дорожньої мережі Нагірного району м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Шишова, Олександра АндріївнаОб’єкт дослідження – дорожній рух по ділянці вулично-дорожньої мережі Нагірного району м. Харків. Мета роботи – підвищення ефективності функціонування вулично-дорожньої мережі Нагірного району м. Харків за рахунок впровадження ефективних методів організації дорожнього руху. Метод дослідження – натурні спостереження, імітаційне моделювання. Аналіз методів організації дорожнього руху дозволив виявити найбільш ефективні для підвищення ефективності функціонування вулично-дорожньої мережі міст. Порівняні 5 варіантів схеми організації руху: 1 - існуючий з наявними на ній проблемами; 2 - запропонований з повною забороною паркування на ряді вулиць; 3 - запропонований з прокладанням дороги між двома вулицями; 4 – запропонований із забороною паркування та прокладанням дороги; 5 – запропонований з частковою забороною стоянки на двох вулицях (лише з одного боку проїзної частини). Аналіз результатів розрахунків довів необхідність комплексного вирішення проблеми шляхом заборони паркування та будівництва нової ділянки дороги, а саме варіант 4. Отримано соціальний ефект, який полягає в скороченні часу руху обраною ділянкою вулично-дорожньої мережі майже на 22 %.Документ Розробка заходів з попередження транспортних заторів на вулицях районного значення Київського району м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Підопригора, Катерина ОлексіївнаОб’єкт дослідження – мережа транспортних магістралей районного значення Київського району м. Харків та транспортні потоки на ній. Мета – попередження виникнення транспортних заторів на магістралях районного значення в Київському районі м. Харків. Метод дослідження – аналітичний, графоаналітичний. Отримані результати: проведено аналіз принципів організації дорожнього руху на мережі міста; досліджені характеристики транспортних потоків на перегонах мережі; визначено параметри світлофорного регулювання на перехрестях магістралей районного значення, узгоджено параметри їх роботи, що дозволить підвищити середню швидкість і знизити транспортні затримки. Запропоновано і розроблено локальні заходи на проблемних ділянках перетинання транспортних і пішохідних потоків, що підвищить комфорт, безпеку руху на перехресті. Рекомендації з впровадження: розроблені заходи застосовувати з метою попередження транспортних заторів на ВДМ м. Харків.Документ Удосконалення організації дорожнього руху в східній частині Слобідського району міста Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бегалієв, АліханОб’єкт дослідження – вулично-дорожня мережа східної частини Слобідського району міста Харкова, яка обмежена вулицями: проспект Героїв Сталінграду, вулиця Харківських Дивізій, проспект Героїв Харкова, проспект Льва Ландау. Мета – вдосконалення транспортної мережі східної частини Слобідського району міста Харкова для зменшення кількості ДТП та зменшення транспортних затримок. Метод дослідження – аналітичний. Отримані результати: проведено аналіз принципів організації дорожнього руху на мережі міста; досліджені характеристики транспортних потоків на перегонах мережі; визначено параметри світлофорного регулювання на перехрестях, що являються місцями концентрації ДТП.Документ Удосконалення організації дорожнього руху в центральній частині салтівського району м. Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Мамедов, РамільОб’єкт дослідження – вулично-дорожня мережа центральної частини Салтівського району м. Харкова та транспортні потоки на ній. Мета – вдосконалення транспортної системи центральної частини Салтівського району, зменшення кількості ДТП та зменшення транспортних затримок. Метод дослідження – аналітичний. Отримані результати – запропоновано заходи з реконструкції дорожньої мережі, які мають зменшити затримки транспортних засобів та кількість ДТП. Рекомендації з впровадження – розроблені заходи можуть підвищити ефективність функціонування транспортної мережі центральної частини Салтівського району м. Харкова.Документ Удосконалення організації дорожнього руху в центральній частині Індустріального району м. Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Кайдалов, Павло АндрійовичВ роботі проаналізовані методи удосконалення організації дорожнього руху на вулично-дорожній мережі Немишлянського району Харкова. Проведено аналіз рівня безпеки дорожнього руху та дорожніх умов, розроблено заходи з покращення показників ефективності дорожнього руху.Документ Удосконалення організації дорожнього руху в частині Салтівського району м. Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Малишко, Нікіта ОлександровичОб’єкт дослідження – вулично-дорожня мережа частини Салтівського району м. Харкова відокремленій вулицею Академіка Павлова - проспектом Героїв Харкова - проспектом Ювілейний - проспектом Льва Ландау та транспортні потоки на ній.Мета – вдосконалення транспортної системи центральної частини Салтівського району, зменшення кількості ДТП та зменшення транспортних затримок. Метод дослідження – аналітичний. Отримані результати – запропоновано заходи з реконструкції дорожньої мережі, які мають зменшити затримки транспортних засобів та кількість ДТП. Ступень впровадження – результати досліджень доцільно використати в частині Салтівського району м. Харкова відокремленій вулицею Академіка Павлова - проспектом Героїв Харкова - проспектом Ювілейний - проспектом Льва Ландау.Документ Удосконалення організації дорожнього руху на перехресті просп. Героїв Харкова - вул. Шаблєва в місті Харкові(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Дяченко, Роман ВолодимировичОб’єкт дослідження – параметри функціонування регульованого перехрестя м. Харкова. Мета роботи - підвищення ефективності організації дорожнього руху на ізольованому регульованому перехресті м. Харкова шляхом удосконалення параметрів руху транспортних та пішохідних потоків. Метод дослідження: аналітичний, імітаційне моделювання. Головною проблемою регулювання дорожнього руху на перехрестях з високим показником завантаження є періодично виникаючі транспорті затори. Для визначення причин виникнення заторів на регульованих перехрестях провести її детальні дослідження, в тому числі з використанням інструменту моделювання руху транспортних потоків. Було проведено аналіз схеми організації дорожнього руху на перехресті проспект Героїв Харкова – вул. Шаблєва міста Харкова. Встановлено, що причинами виникнення заторів на перехресті є недосконалість схеми організації дорожнього руху. Для оцінки якості функціонування перехрестя були проведені дослідження параметрів руху транспортних та пішохідних потоків методом імітаційного моделювання. Для покращення якості функціонування перехрестя проспект Героїв Харкова – вул. Шаблєва були запропоновані заходи зі зміни схеми організації дорожнього руху. За результатами моделювання роботи перехрестя з удосконаленою схемою ОДР в програмі PTV VISSIM було встановлено покращити умови руху транспортних потоків на перехресті проспект Героїв Харкова – вул. Шаблєва, що знайшло відображення у зменшенні тривалості затримок транспортних засобів та довжини черги.Документ Удосконалення організації дорожнього руху у частині Основ’янського району м. Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Пачікіна, Анастасія МаксимівнаОб’єкт дослідження: організація дорожнього руху у Основ’янському районі м. Харків. Мета роботи: удосконалення організації дорожнього руху. Метод дослідження: аналітичний. Отримані результати: розроблено заходи, які зменшують втрати транспортного часу, покращують критерій ефективності функціонування мережі. Розроблено локальні заходи, що збільшують пропускну можливість елементів мережі та підвищують рівень безпеки руху. Рекомендації з впровадження: розробки проекту можуть бути використані для планування реконструкції частини Основ’янського району м. Харкова відокремленої вулицями Одеська-Валдайська-Льговська-проспектом Гагаріна.